محتوای ویژه

محتوای ویژه شامل چه مطالبی است؟

بخش محتوای ویژه سایت دهکده جهانی موفقیت دشامل ده‌ها سمینار، وبینار و سخنرانی های اساتید بزرگ موفقیت دنیا چون جول اوستین، آنتونی رابینز، برایان تریسی، باب پراکتور، لس براون و دیگر اساتید مطرح موفقیت دنیا، کتابخانه صوتی موفقیت، کتاب های الکترونیکی و دوره های ویژه باشگاه کوچینگ با تدریس استاد سعید پورندی است.

 محتوای ویژه توسط مترجمین متبحر و حرفه ای در تیم دهکده جهانی موفقیت ترجمه و تولید می شود و در کیفیت های مختلف در اختار اعضای ویژه قرار می گیرد.

دراین بخش از محصولات دهکده جهانی موفقیت ارزشمندترین و کاربردی‌ترین ویدیوها و کتاب‌های عرصه موفقیت با دقت خاصی انتخاب و راائه می شود تا مخاطبین خاص ما بتوانند روزانه با برنامه منظم جهت رشد شخصی و کسب دستاوردهای بزرگتر آماده شوند.

سخنرانی های هفتگی جول اوستین

بخش محتوای ویژه سایت رویال مایند شامل ده‌ها جلد کتاب الکترونیکی و صوتی است که توسط مترجمان متخصص و حرفه‌ای ترجمه شده است. تمام تلاش رویال‌مایند این است که ارزشمندترین و کاربردی‌ترین کتاب‌های روز جهان را با حداکثر کیفیت ترجمه کرده و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. همچنین در این بخش تا به حال بیش از پنجاه سخنرانی از جول اوستین، ده‌ها سمینار و وبینار از اساتید بزرگ موفقیت از جمله دارن هاردی، جو دیسپنزا، برایان ترسی، جک کنفیلد و…  به اشتراک گذاشته شده است. لازم به ذکر است کمپین بزرگ هدف‌گذاری، اسفند ماه هر سال در این بخش برگزار می شود.

گله و شکایت ممنوع

دوست عزیز برای تهیه هر کدام از اشتراک های زیر ابتدا وارد حساب کاربری شوید. سپس یکی از اشتراک های زیر را انتخاب کنید.