اثر توجه به داشته ها و نداشته ها

اثر توجه به داشته ها و نداشته ها در زندگی, توجه به داشته ها در قانون جذب، جه به داشته ها, داشتن خواسته ها, سعیدپورندی, شکرگزاری داشته ها, قانون ارتعاش, قانون جذب, قانون جذب سعید پورندی، شکرگزاری داشته ها، توجه به داشته ها،

توجه به داشته ها و نداشته ها در زندگی چه اثری دارد؟

برای جذب خواسته هامون باید به آنها توجه کنیم. اما این توجه باید توجه مثبت باشد. یعنی برای جذب هدف و خواسته باید تمرکز و توجه ما به داشتن آن باشد نه نداشتن آن. اگر ما به نبود چیزی توجه کنیم به خواسته نمی رسیم. مثل اینست که با کج بسته باشیم.


دانلود پادکست اثر توجه به داشته ها و نداشته ها

از اینجا دانلود کنید Download


توجه به داشته ها و جذب خواسته در روابط

ما در زندگی چیزی را به دست می‌آوریم که آن را طلب کرده ایم و به آن توجه داشتیم. بار کج به منزل نمی رسد! روابط هم از این موضوع استثنا نیست.

وقتی وارد رابطه‌ای می‌شوید و به فکر آن هستید که طرف مقابل را با  ثروت، ماشین، زیبایی صورت و ظواهر جذب خود کنید قطعاً افرادی جذب تان خواهند شد که به دنبال ظواهر و مادیات هستند. طبعاً بعد از مدتی احساس خواهید کرد که طرف مقابل به خاطر ثروت یا زیبایی ظاهر با شما است نه به خاطر خودتان. 

پس در هر رابطه‌ ای که وارد می‌شوید عشق را هم باید وارد رابطه بکنید.

ما در زندگی چیزی را به دست می‌آوریم که بیشترین زمان خود را صرف فکر کردن به آن می‌کنیم.

ممکن است بگویید خب من هم به موضوع رابطه فکر می‌کنم. اما باید دقت کنید که بیشترین تمرکز و توجه شما به کدام بخش از رابطه است. 


توجه به داشته ها و نداشته ها

هر خواسته‌ای که در دل دارید و به آن توجه می‌کنید دو وجه دارد: داشتن آن یا نداشتن آن. شما باید دقت کنید که توجه به داشتن خواسته ‌تان دارید یا نداشتن آن. فکر کردن ما هم دو بخش دارد.

در بخش اول مثلاً فکر می‌کنیم به داشتن پول و رفاهی که برای ما فراهم می‌کند و بخش دوم ما به نداشتن پول و فقر می‌اندیشیم. 

بسیاری از افراد به‌صورت رگباری به ناخواسته ‌هایشان توجه می‌کنند و درنتیجه ورودی زندگی آن ‌ها هم فقر و نداری و رابطه نامناسب و بیماری و نگرانی و ناآرامی است. اشتباه بیشتر شما این است که مدام به نداشته های تان می‌اندیشید و یا حتی مدام درباره آن‌ها صحبت می‌کنید. 

شما باید بجای همه این‌ها فکر چاره باشید. مثلاً وقتی همه مشکلات را تجربه کردید باید به‌ جای بازگو کردن مشکلات و توجه به گرفتاری ‌ها و مسائل زندگی و جنبه ‌های مختلف آن به دنبال راه‌ حل باشید.


توجه ، تمرکز و جذب خواسته ها

وقتی مدام به نداشته ها فکر کنید شکست می‌خورید؛ چون همیشه فکر ‌می‌کنید که موفق نمی‌شوید. وقتی فکر کنید در رابطه‌ای شکست‌ خورده‌ اید و تمام توجه تان به طلاق و جدایی و دردهایتان باشد میلی به ایجاد رابطه جدیدی با زیرساخت درست ندارید، وارد رابطه موفق نمی‌شوید و یا اگر بشوید رابطه‌ تان ناپایدار خواهد بود و بازهم شکست می‌خورید.


⇐ ۱۵ گام جادویی در روابط موفق


گاهی دائماً به بخش نبودن و نداشتن خواسته‌ ها فکر می‌کنید که خدا هم آن‌ ها را از شما می‌گیرد. اگر ‌با خود روراست باشید می‌توانید به تمام اتفاقات زندگی‌ تان بیندیشید و ببینید خودتان چقدر در رخ دادن آن ‌ها مقصر هستید.

اگر‌ می‌خواهید ثروتی به دست بیاورید و یا عشقی به وجود بیاورید یا وارد رابطه‌ای پایدار شوید باید راه درست را انتخاب کنید و با خواسته‌ های مطلوب تان فکر کنید چراکه بار کج به منزل نمی‌رسد!

مینی دوره رایگان هفت راز قانون جذب سعید پورندی

دانلود مینی دوره رایگان هفت راز قانون جذب سعید پورندی

مطالب مشابه

محصولات مرتبط

0 دیدگاه برای “اثر توجه به داشته ها و نداشته ها

  1. اشتراک‌ها: 3 مرحله قانون جذب خواسته - دهکده جهانی موفقیت ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.