افکار تازه زندگی تازه

 

هفت عبارت شگفت انگیز، تو می توانی

پادکست انگیزشی افکار تازه زندگی تازه

هرازگاهی اندیشه هایت را مزه مزه کن. نگذار بوی کهنگی بگیرد. تو انسانی و دارای قدرت تفکر، خداوند به تو ارزش والایی داده است. قدرخودت را بدان. به حدی گران و ارزشمند هستی، که فقط خدای درونت ارزش و منزلت تو را درک می کند. پس تفکرت را تجدید کن. باورهایت را تغییر بده.
 
دنیای تو بسته به باورهای توست، باورها و افکار قدیمی ته صندوقچه ذهنت، بوی کهنگی گرفته است. نو شو، تازه شو، بلند شو. لباسهای قدیمی و افکار قدیمیت را دورکن و رها کن. ظرف وجودت را بزرگ کن. قیمتت را بالا ببر و بیشتر بیندیش.
 
جنس توازخاک است اما روحت جاودانه و بزرگ است. نگذار زندگیت درغفلتی تلخ بگذرد و با حسرتی رنج آوربه پایان برسد. تو یکبار فرصت زندگی کردن داریم، پس بلند شو و به بهترین صورت زندگیت را بساز.
 
تلنگر امروز: چیزی که برای تغییر احتیاج داری یک جمله است. باورکن وبدان که مهم نیست تا به این سن چه اتفاقاتی افتاده است. شخصیت شمارا چه چیزی شکل داده، از امروزهمانی شو که می خواهی. دوست داری چگونه باشی. یادت نرود بارها باخودت این را مرور کن.
 
تو همانی که در جستن آنی. بنشین فکرکن به دنبال چه چیزهستی. درزندگی آیا دنبال خواسته هایت هستی یا ناخواسته ها؟ بلندشو، برای ساختن یک زندگی فوق العاده. یادت نرود زندگی تکرار ندارد. مراقب باش. این لحظه ها را ارزان نفروش.
 
 
 

این مطالب را هم حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.