می توانیم شادی را انتخاب کنیم

هفت عبارت شگفت انگیز، تو می توانی

پادکست انگیزشی شادی یک انتخاب است


دانلود پادکست انگیزشی شادی یک انتخاب است

از اینجا دانلود کنید Download


وقتی می‌توان شاد بود و درگیر انسان‌های خوب شد چرا زمان ارزشمند خود را صرف آدم‌های نامناسب زندگی می کنید؟

اگر می بینید اطرافیان شما منفی هستند بدانید که مشکل از خود شماست.

شادی یک انتخاب است

  • اول خودتان را تغییر دهید.

بزرگ‌ترین اشتباه ما انسان‌ها این است که سعی داریم همه مثل ما فکر کنند. هیچ‌وقت قرار نیست ماکسی را تغییر بدیم غیر از خودمان.

مشکل اصلی خیلی از ماها این است که می‌خواهیم اخلاق و رفتارهای اطرافیان خود را تغییر بدهیم. اما باید قبول کرد که نمی‌شود. فقط باید خوب زندگی کنیم تا آن‌ها هم تشویق شوند و بی‌اختیار مسیر زندگی‌شان را به‌سوی ما تغییر دهند.

  • شادی یک انتخاب است.

یادمان باشد وقتی می‌توانیم شاد زندگی ‌کنیم که زیبایی‌های زندگی را انتخاب کنیم هیچ‌وقت نمی توان مسیر زشتی‌ها را انتخاب کرد و به شادی رسید.

  • دیگران را همان‌طور که هستند بپذیرید.

اولین هدف ما در زندگی تغییر خودمان به سبک دلخواه خودمان است. وقتی مانتوانیم کاری را که دلمان می‌خواهد انجام دهیم پس نمی‌توانیم اطرافیان را هم به این کار وادار کنیم. هیچ‌وقت قرار نیست برای تغییر دیگران سعی کنیم. برای زندگی خودتان برنامه‌ریزی کنید و از انسان‌های منفی گرا دوری‌کنید.

  • از زندگی تان لذت ببرید.

به یاد داشته باشید هیچ‌وقت قرار نیست برای شاد بودن به سفرهای آن‌چنانی بریم گاهی می‌توانیم کتابی بردارید فنجانی چای بنوشید و یا حتی به موسیقی بی‌کلام گوش دهیم که همه این‌ها تأثیرشان را می‌گذارند و آرامش را برایت فراهم می‌کنند. برای لذت بردن از زندگی فقط کافی است از داشته‌هایمان شاکر باشیم آن‌وقت است که نگاه پرمهر خدا را خواهید داشت. زندگی خود را صرف آدم‌هایی کنید که شادی را وارد زندگی‌تان می‌کنند.پس یادمان باشد همواره کسانی را دز دل خود و در زندگی خود جای دهیم که شادی حقیقی را برایمان فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.