فرمول شماره 3 قانون جذب، حذف مقاومت ذهنی

فرمول شماره 3 قانون جذب

چگونه با فرمول شماره 3 قانون جذب بر مقاومت های ذهنی غلبه کنیم؟

قانون جذب می ‌گوید هرچقدر هم خواسته مشخصی داشته باشید دلیلی بر جذب آن نیست. این که با روش‌های مختلف به خواسته‌ هایتان توجه بیشتری کنید تضمینی بر جذب خواسته ها نیست. برای جذب سریع تر خواسته باید هرگونه مقاومت ذهنی را از بین ببرید.

حتماً شما قبل از این هم خواسته ‌های هیجان ‌انگیز زیادی داشتید. 

شاید بگویید من خوب می ‌دانم چه اهدافی دارم. حتی تمام توجه و تمرکز خود را بر خواسته ‌هایم معطوف می ‌کنم ولی بازهم قانون جذب برای من عمل نمی ‌کند! من هنوز نتوانسته ‌ام به اهدافم برسم.


خب فکر می کنید چه چیزی باعث شده است شما به خواسته‌ ها و اهدافتان نرسید؟ همین‌ جا بایستید و پاسخ سؤال را در برگه‌ کاغذی بنویسید.

آیا پدرتان باعث شده است شما نتوانید در رشته مورد علاقه‌تان تحصیل کنید؟ یا گرانی ملک باعث شده نتوانید در ۴۰ سالگی خانه‌ای از خود داشته باشید؟

قد کوتاهتان باعث شده خواستگار ایده آل‌تان را پیدا نکنید؟ یا این روزها خواستگار خوب پیدا نمی‌شود؟

آیا به خاطر پارتی بازی در سازمان‌ها هنوز استخدام نشده‌اید؟ یا سرمایه کافی برای شروع یک کسب و کار را ندارید؟ شایدم میترسید موفق نشوید.


به یاد داشته باشید که فرایند جذب آگاهانه یک فرایند 3 مرحله ‌ای است.

در مرحله اول و مقاله فرمول شماره 1 قانون جذب شما خواسته ‌هایتان را مشخص می ‌کنید.  مثلاً می گویید می ‌خواهم یک خودرو ام وی ام 315 هاچ بک، به رنگ آبی کربنی، مدل 98 اسپرت اکسلنت بخرم.

در مرحله دوم مقاله فرمول شماره 2 قانون جذب یاد گرفتیم بر خواسته توجه کنیم. صحبت کردن در مورد خودرو‌ دلخواه تان، خواندن چند مقاله و کسب اطلاعات در مورد قابلیت‌ها و امکانات این خودرو راهی برای افزایش توجه و تمرکز بر خواسته‌تان است.

می‌توانید به چند اتوگالری سر بزنید، قیمت‌ها را بپرسید، و یا حتی پشت رول بنشینید و با آن دوری بزنید. همه این کارها باعث افزایش توجه و تمرکزتان بر داشتن خواسته می‌شود.

حال نوبت به فرمول شماره ۳ قانون جذب و مهم‌ترین مرحله یعنی حذف مقاومت ذهنی و دادن اجازه ورود خواسته‌ها به زندگی می‌رسد.


مقاومت ذهنی در قانون جذب چیست؟

وقتی به خواسته‌ها و اهداف‌تان فکر می‌کنید چه افکاری به ذهن‌تان خطور می‌کند؟ اولین چیزی که به ذهن‌تان می‌آید چیست؟ اگر در مورد خواسته‌تان با کسی گپی بزنید درباره آن چه می‌گویید؟

اگر فکر کنید که چطور ممکن است به خواسته‌ام برسم؟ از کجا پولش را بیاورم؟ یا هر گونه فکر منفی و باورهای محدود کننده در سرتان می‌چرخد، ذهن شما در برابر جذب خواسته مقاومت می‌کند.

اگر در مورد خواسته‌تان بترسید، نگران باشید و هزار بهانه و اما و اگر بیاورید شما در برابر جذب خواسته مقاومت می‌کنید.

وقتی در مورد جذب عشق و ازدواج سخن می‌گویید و مدام از موانع و مشکلات حرف می‌زنید باز هم شما در حال مقاومت کردن هستید.

شاید هدف شما جذب عشق و ازدواج باشد ولی وقتی در موردش حرفی پیش می‌آید بگویید من تنها هستم. من نمی‌توانم عشق زندگی‌ام را پیدا کنم. با این اوضاع گرانی مگر می‌شود ازدواج کرد؟ ازدواج کلی هزینه و مخارج دارد.

با دست خالی چطور می‌توانم از عهده مخارج ازدواج بر بیایم؟ خرید جهیزیه کار ساده‌ای نیست. از کجا عشق دلخواهم را پیدا کنم؟ دیگر سنم بالا رفته است؟ من که نه پول دارم نه خونه و ماشین. الان همه دنبال پول پسر هستند.

به هیچ پسری نمی‌شود اعتماد کرد. همه مردها خیانتکار از آب در می‌آیند. همه طاهر را می‌بینند. من که پدر پولدار ندارم. من که خوشگل و جذاب نیستم. با اینهمه دخترهای خوشگل و عمل کرده کدوم پسری به من توجه می‌کند؟

هر عبارتی مثل اینها حاکی از اینست که شما در مسیر جذب خواسته‌تان قرار ندارید. کاری که باید انجام دهید اینست که این مقاومت‌های ذهنی را از بین ببرید.

فرمول شماره 3 قانون جذب

حذف مقاومت‌های ذهنی

برای افزایش سرعت جذب خواسته‌ها و رسیدن به اهداف باید بتوانید همه مقاومت‌های ذهنی را حذف کنید.

منظور از حذف مقاومت ذهنی این است که موج منفی از خود ارسال نکنید. افکار منفی و باورهای محدود کننده را دور بریزید.

اگر می‌خواهید خواسته‌ها یتان را جذب کنید دادن اجازه ورود آن‌ها را به زندگی‌تان بدهید و هیچ مقاومتی نسبت به خواسته‌تان نداشته باشید.

نگویید من که پولش را ندارم، باید کلی پول بابت اقساط خانه بدهم. مخارج عروسی هم هست. این افکار مقاومت ذهنی‌تان را نشان می‌دهد.

شاید بگویید خب اینها حقیقت جامعه امروز ماست. پس افرادی که با موقعیت و شرایط مشابه شما ازدواج می‌کند، خانه می‌خرند یا درآمدشان زیاد می‌شود چگونه به خواسته‌هایشان می‌رسند؟


هر گونه فکری که حاکی از ترس و نگرانی یا شک و تردید نسبت به رسیدن به خواسته هاست کنار بگذارید. حذف مقاومت ذهنی در قانون جذب حذف همه شک‌ها و تردید هاست.

یعنی به جایی برسید که دیگر اثری از حرف‌هایی مثل اگر نرسیدم چی؟ اگر نشد چی؟ از کجا معلوم بتونم بخرمش نباشد!

به‌عبارت دیگر «فقط آن را بپذیرید. در را بگشایید و بگویید وارد شو. من لایقش هستم.»

ممکن است شما خواسته‌تان را بشناسید. به آن توجه هم کنید. اما وقتی به رسیدن به هدف فکر می‌کنید شرایط موجود و موانع و مشکلات سر راه‌تان را بیشتر ببینید.

این‌ها باعث ایجاد ارتعاش منفی می‌شود. وجود ارتعاش منفی نشان دهنده این است که شما هنوز مقاومت می‌کنید و تردید دارید. یعنی هنوز به مرحله دادن اجازه ورود خواسته‌ها به زندگی نرسیده اید.


قانون جذب می‌گوید شناسایی صحیح خواسته و افزایش توجه و تمرکز به آن کافی نیست.

همین که کوچک‌ترین شک و تردیدی داشته باشید ارتعاش منفی ارسال خواهید کرد. این ارتعاشات منفی ارتعاشات مثبتی که به خاطر توجه به خواسته‌هایتان داشتید از بین می‌برد.

سرعت عملکرد قانون جذب برای تجلی خواسته‌ها و تبدیل آرزوها به واقعیت ارتباط مستقیمی با میزان مقاومت ذهنی شما دارد.

آنچه رسیدن شما به خواسته‌هایتان را تسریع می‌کند نداشتن مقاومت و داشتن ذهنی آزاد و رها، سرشار از ایمان و لبریز از باورهای مثبت است.

تعیین هدف و خواستن آن به تنهایی کافی نیست. شما باید مقاومت ذهنی‌تان را از بین ببرید. هر چه سریع‌تر بتوانید مقاومت ذهنی را از میان بردارید سریع‌تر خواسته‌های شما به واقعیت زندگی‌تان تبدیل می‌شود.

هرچه باورهای شما به رسیدن به خواسته و هدف بیشتر و عمیق‌تر باشد، قانون جذب مقدار بیشتری از آن را وارد زندگی‌تان می‌کند.


حتماً برایتان پیش آمده است که نسبت به رسیدن به خواسته‌های روزمره خود احساس یقین داشته باشید. هیچ نگرانی از بابت آن نداشته باشید و به نوعی آرامش برسید.

مثل اینکه نگران شام‌تان نیستید چون می‌دانید همسرتان آنجاست و شام‌تان را آماده می‌کند. نگران قطعی برق نیستید چون مطمئنید پدرتان به موقع قبض‌ها را پرداخت می‌کند.

یا مثلاً وقتی چیزی را می‌خواهید یا قصد انجام کاری را دارید به جایی می‌رسید که می‌گویید «من از عهده‌اش برمیام». «حالا دیگر می‌تونم». «حتماً قبول می‌شوم».

این حالت درست زمانی در شما ایجاد می‌شود که دیگر هیچ ارتعاش منفی و یا مقاومتی وجود ندارد.این مرحله همان حذف مقاومت ذهنی و دادن اجازه ورود خواسته‌ها به زندگی در قانون جذب است.

در واقع زمانی هنوز تردید دارید و ارتعاش منفی از خود ارسال می‌کنید که در برابر رسیدن به خواسته‌تان مقاومت می‌کنید.

وقتی بتوانید هرگونه مقاومت ذهنی را از میان بردارید قانون جذب خواسته‌هایتان را در واقعیت متجلی می‌کند.

هر چه سریع‌تر بتوانید مقاومت‌های ذهنی را از خود دور کنید به همان اندازه سرعت رسیدن شما به خواسته‌تان افزایش می‌یابد.

فرمول شماره 3 قانون جذب

مقاومت ذهنی و قدرت دادن اجازه ورود خواسته‌ ها در قانون جذب

هرگاه هم زمان خواسته شدید و مقاومت قوی داشته باشید اهداف و خواسته‌های شما متجلی نخواهد شد!

مثل اینکه خودروی‌ام وی‌ام ۳۱۵ هاچ بک را شدیداً دوست دارید و مدام با خود می‌گویید من که یک قران هم ندارم. پس نباید منتظر داشتن آن باشید.

هرگاه خواسته قوی داشته باشید ولی کمی مقاومت در دل داشته باشید خواسته‌هایتان با سرعت کمتری متجلی خواهد شد.

اتومبیل محبوب‌تان را واقعاً می‌خواهید، ولی خب ممکن است طول بکشد و بعد از زمان طولانی به آن برسید شاید وقتی که دیگر سلیقه‌تان عوض‌شده است.

هرگاه خواسته‌های قوی داشته باشید بدون اینکه هیچ اثری از مقاومت باشد خواسته‌ها و اهداف شما به سرعت متجلی خواهد شد.

اتومبیل محبوب‌تان را همین الان می‌خواهید. هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن شما به این خواسته شود. خیلی زود از جایی که فکرش را هم نمی‌کردید پول خرید آن به دستتان می‌رسد.

درست مثل کودکی که از مادرش غذا می‌خواهد. حتی یک لحظه هم شک نمی‌کند. همین که بخواهد مادرش برایش غذا می‌آورد. او ایمان دارد هر چه بخواهد مادرش بی‌درنگ برایش فراهم می‌کند.


مقاومت‌های ذهنی از کجا می‌آیند؟

منشأ مقاومت‌های ذهنی شما در مورد رسیدن به خواسته‌هایتان باورهای محدود کننده ایست که دارید. باورهای شما همان افکاری است که مدام در سرتان می‌چرخد.

اکنون زمان آن رسیده است که ذهنتان را هرس و پاک‌سازی کنید. کاغذ و قلمی بردارید و بنویسید چه افکاری مدام در سرتان مرور می‌شوند؟ این افکار به شما احساس قدرت می‌دهند یاباعث ترس و تردید و نگرانی می‌شوند؟

باورها افکاری هستند که مدام در ذهن شما تکرار می‌شوند و نشانه‌هایی آن‌ها را برای شما تائید می‌کنند.

برای مثال باور دارید که نمی‌توانید لاغر شوید. بارها تصمیم می‌گیرید به باشگاه محله بروید ولی کار پیش می‌آید. به مهمانی دعوت می‌شوید و نمی‌توانید به مرغ بریان داخل سینی با آن تزئین زیبایش نه بگویید!

می‌خواهید خانه بخرید ولی در مورد صاحب خانه شدن این باور منفی را دارید که با این حقوق نمی‌شود خانه‌ای خرید. شرایطی پیش می‌آید که ملک گران می‌شود. هزینه‌های شما بالا می‌رود و قدرت پس اندازتان کم می‌شود.

می خواهید عشق رویاهایتان را پیدا کنید و تشکیل خانواده بدهید. با فردی آشنا می شوید که فقط 50% معیارهای شما را دارد. این گزینه را رد می کنید ولی غصه می خورید که باز هم نتوانستم عشق دلخواهم را پیدا کنم.


وقتی باورهای منفی در ذهن شما تکرار می‌شود ارتعاش منفی بیشتری هم ارسال می‌شود. ارتعاشات منفی مانع جذب خواسته و هدف‌تان می‌شود.

اما خبر خوب این است که باورها قابل تغییر هستند. برای تبدیل باورهای منفی و محدودکننده به باورهای مثبت و قدرت بخش کافیست افکارتان را تغییر دهید.

شما در مورد خواسته‌تان فکر می‌کنید. باورهای منفی به شما می‌گویند که نه نمی‌شود؛ امکان‌پذیر نیست. تو نمی‌توانی؛ این کار شدنی نیست. با این وضع مملکت مگر می‌شود؟

از خود بپرسید آیا قبلاً کسی با شرایطی مشابه من توانسته است این کار را انجام دهد؟ چند نفر امروز این کار را انجام داده‌اند؟ یک ماه پیش چطور؟ دیروز چطور؟

اگر قبلا کسی توانسته است این کار را انجام دهد حتماً شما هم می‌توانید. این قانون ذهن است. اگر شما به احساس آرامش و یقین برسید می‌توانید آثار آن را در زندگی‌تان ببینید.

یعنی شما فرمول شماره ۳ قانون جذب را کاملاً درک کرده‌اید. شما در حال حذف مقاومت ذهنی و دادن اجازه ورود خواسته‌ها به زندگی‌تان هستید.

برای عملی کردن خواسته‌ها و جذب آرزوهایتان باید ببینید چه تردیدهایی دارید. شک و تردید مانع موفقیت شماست.

اگر کسانی قبل از شما توانسته‌اند در شرایط مشابه و یا حتی بدتر خواسته‌های مشابه یا بزرگ‌تر را کسب کنند پس شما هم می‌توانید!

فرمول شماره 3 قانون جذب حذف مقاومت ذهنی

4 گام مهم در حذف مقاومت ذهنی در قانون جذب

چهار گام مهم و کاربردی برای غلبه بر مقاومت های ذهنی و افزایش قدرت جذب خواسته ها و اهداف با قانون جذب چیست؟

گام اول: باورهای منفی را مشخص کنید.

دقت کنید در مودر خواسته تان چه باورهایی دارید.

دلم می‌خواهد لاغرتر و ظریف ‌تر باشم ولی نمی‌ توانم چون اراده کافی ندارم.

من زود ضعف می ‌کنم.

کارم طوری است که نیاز به انرژی مغزی زیادی دارم.

ولی خب همه اوقات یکجا می ‌نشینم و تحرکی ندارم!

با این شرایط چگونه می‌ توانم لاغر شوم؟


گام دوم: الگوهای مناسب پیدا کنید.

این سؤال ‌ها را از خود بپرسید. آیا قبل از من افرادی وجود داشته که توانسته‌ اند با حقوق کارمندی صاحب خانه شوند؟ آیا زوج هایی را می شناسم که در سن بالا ازدواج کردند و الان کنار هم خوشبخت هستند؟

چه کسانی را می شناسم که علیرغم بی ‌تحرکی موقع کار لاغر شوند؟ آیا کسانی قبل از من بودند که بتوانند با رژیم غذایی مناسب و یا ورزش تناسب ‌اندام خود را حفظ کنند؟ و ضمناً بهره ‌وری کارشان هم بالا باشد؟

هزاران نفر در دنیا هستند که کارشان مثل من است ولی با برنامه منظم ورزشی و تغذیه مناسب هم تناسب ‌اندام دارند و هم در کارشان موفق هستند.

همین پسرخاله من مهندس ارشد کامپیوتر اداره ‌شان است؛ هم در کارش موفق است و هم بااینکه نزدیک 48 سال دارد هم بسیار خوش ‌اندام است و هم ظریف‌ تر و جوان ‌تر از سنش به نظر می ‌رسد.

منشی شرکت مان چند سال پیش توانست با مدیر شرکت ازدواج کند. دوستم با اینکه پدرش یک کارگر ساده بود با دختری وصلت کرد که پدرش تاجر است.

اگر چنین است چند نفر امروز این‌طور هستند؟ دیروز چطور؟ پارسال چطور؟

اگر الگوهای مناسبی ندارید در گوگل جستجو کنید. کلی نمونه مشابه و یا حتی بدتر از شما پیدا می کنید که با حذف مقاومت ذهنی توانستند خواسته هایشان را جذب کنند.


گام سوم: از عبارت ‌های تأکیدی مثبت استفاده کنید.

برای حذف مقاومت ذهنی و اجازه ورود خواسته‌ ها به زندگی عبارت ‌های تأکیدی مثبت و به زمان حال بنویسید.

من در حال جذب همسر رویاهایم هستم.

من به سرعت به عشق زندگی ام نزدیک می شوم.

کائنات در حال ارسال موقعیت مناسب برای از دواج من است.

من  در حال جذب آپارتمان 120 متری 2 خوابه جنوبی در فلان محله هستم. 

من تناسب اندام بالایی دارم.

من وزن ایده آل 75 کیلوگرم را دارم.

 توجه کنید تکرار این عبارات به شما احساس خوبی بدهد.


گام چهارم: جذب‌های کوچک خود را یادداشت کنید.

مثلاً می ‌خواهید استخر بروید و یکی به شما بلیت رایگان می ‌دهد.

دلتان کشیده است که برای شام زرشک پلو بخورید و وقتی به خانه می ‌روید می‌بینید مادرتان دقیقاً زرشک ‌پلو پخته است.

قصد خرید کیف چرمی مورد علاقه ‌تان را دارید و کسی دقیقاً یک کیف عین همان را که می ‌خواستید به شما هدیه می ‌دهد.

همین جذب‌ های ساده نشان می‌ دهد شما می‌ توانید با حذف مقاومت ذهنی خواسته ‌های مهم ‌تر خود را هم با قانون جذب به دست آورید.

توجه به جذب های گذشته  و یادداشت آن ها در شما احساس بهتری می دهد و مقاومت های ذهنی تان را ار بین می برد. 

نترسید. همین ‌الان شروع کنید. شما لایق رسیدن به یک زندگی خوب و سرشار از خوشبختی و آرامش هستید.

آموزش های باورسازی در قانون جذب استاد سعید پورندی را تهیه کنید. با درک بهتر قانون باورها و شناسایی باورهای منفی و محدودکننده آن ها را از ذهن تان پاک کنید و باورهای مثبت را جایگزین سازید.

 

تهیه و تنظیم: دهکده جهانی موفقیت

برگرفته از آموزش های استاد سعید پورندی

دوره 7 راز قانون جذب سعید پورندی

مطالب مشابه

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 09170027686

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.