هیچ اتفاقی اتفاقی نیست!

پادکست آموزشی هیچ اتفاقی اتفاقی نیست!

اولین جمله‌ای که می‌خواهم بنویسید بزنید جایی که بیشترین برخورد طی روز دارید. هیچ اتفاقی نیست. تمام اتفاقات زندگی دلایل خاصی دارید اینکه شما امروز حکمت و دلیلش را درک نمی‌کنید دلیل براین نیست که شانسی اتفاق افتاده است. اگر زندگی شما بی‌روح و راکد است باید ببینید که با آن چکارکردید اگر الآن احساس شادی ندارید، اگر ثروت در زندگی‌ات جریان ندارد. اگر روابط خوبی نداری، اگر اتفاقات تلخی داری تجربه می‌کنی باید ببینی با این زندگی چکارکردی.

 
امکان ندارد شما صبح زود بیدار شوید ورزش کنید، مطالعه کنید. هر روز آموزش ببینید حداکثر تلاشتان را برای کار کردن استفاده کنید. هر روز تلاش کنید که روابطتان را با دیگران بهترکنید اما هیچ اتفاق خوبی درندگی‌تان رخ ندهد. چرا که زندگی من و شما یک سیکل بسیار بزرگ انرژی است.
 
اگر اتفاق خوبی در زندگی‌تان رخ نمی‌دهد مقصرش فقط خود شما هستید.
اگر شما صبح زود بیدارنمی شوید تا ظهر می‌خوابید بعد با خستگی تمام بیدارمی شوید، در طی روز ورزش نمی‌کنید مطالعه نمی‌کنید و رشد شخصی خودتان را افزایش نمی‌دهید. اگر برای بهبود روابطتان با دیگران هیچ کاری نمی‌کنید، اگر برای بهبود کسب‌وکارتان هیچ آموزشی در آن حوزه نمی‌بینید. هیچ تلاشی نمی‌کنید، هیچ رفتار جدیدی انجام نمی‌دهید چرا فکرمی کنید باید زندگی‌تان  بهتر شود.
 
هیچ اتفاقی اتفاقی نیست. اگر اتفاقات زندگی شما دارد به سمت بد و بدتر شدن پیش می‌رود یک نگاهی به درونتان بیندازید، ایمان بیاورید که دنیای درون شما که مجموعه همین رفتارها، باورها و ارتعاشات شما است که دنیای بیرونتان را می‌سازد.
 
چرا فکرمی کنید با دائماً غر زدن زندگی‌ات بهترمی شود. چرا فکرمی کنی با دائماً ناشکری کردن زندگی‌ات بهترمی شود. اولین چیزی که باید ایمان بیاوری این است که دنیای درون من که مجموعه‌ی باورها، افکار، گفتار من است که دنیای بیرون من را خلق می‌کند. پس من باید این را بپذیرم که سیستم درونی من سازنده‌ی شرایط بیرونی است آن‌وقت است که باید به قربانی بودن خودمان خاتمه دهیم.
 
 تا کی می‌خواهید بگویید من قربانی این رابطه، این کسب‌وکار یا این خانواده و این زندگی هستم. از قربانی بودن دست‌بردارید. مسئولیت صد درصد زندگی‌ات را بر عهده بگیر و برای بهترشدنش تمام تلاشت را انجام بده. هر اتفاقی که در زندگی تو افتاده است دلیلی دارد. من به این درس نیاز دارم یا درسش را پاس نکردم یا من یه جای کاردارم اشتباه می‌کنم. هیچ ورشکستگی اتفاقی نیست، هیچ شکست عاطفی اتفاقی نیست. مجموعه اتفاقاتی که در طی رابطه، یک کسب‌وکار می‌افتد و تو توجهی به آن  نمی‌کنی . رسالتتان را فراموش نکنید گوش دادن با تمام وجود و پیاده کردن با تمام قدرت.
 
 

 

این مطالب را هم حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.