پایان رابطه اشتباه شروع دوباره-2

پایان رابطه اشتباه و شروع دوباره سعید پورندی -2


↓برای دانلود پادکست صوتی پایین تر بروید↓

هر کجا دیدید در یک رابطه راضی نیستید و در یک رابطه عاشقانه اشتباه هستید آن را تمام کنید!
 
آدم‌های بدقول و آن‌هایی که ما را در اولویت خود نمی‌دانند و آن‌هایی که احساس می‌کنند برایشان کم هستیم و یک ثانیه هم متعهد نیستند را به خدا می سپاریم و رها می‌کنیم؛ و آن‌هایی که می‌مانند، هرچند انگشت‌ شمارند قدرشان را می‌دانیم و با آنها بهترین زندگی ها را می‌سازیم.
 
هرکدام از ما آدم ها دریک برهه از زندگی مان درگیر آدم‌های اشتباه شده‌ایم. نابینا و ناشنوا شدیم و گفتند و گوش نکردیم راه درست را پیش پای ما گذاشتند و گوش نکردیم و بدترین مسیر را انتخاب کردیم.
 
روی آدم اشتباه و رابطه عاطفی اشتباه زندگی ‌مان پافشاری کردیم. زمین خوردیم، از سر خجالت بلند نشدیم و گریه کردیم. کافی نیست غصه خوردن؟ بلند شو ، خودت را بتکان و ثابت کن که تغییر کردی وباورکن هیچکس بعد رفتن کسی نمرده است. الآن آن فرد یک زندگی آرام برای خودش دارد.
 
تو لیاقت بهترین‌ها راداری. بلند شو و برای خودت بهترین‌ها را بخواه و بساز. فکر کن، اراده داشته باش از اینکه تو اولین باشی نترس. کار اشتباه باید یکجا به پایان برسد. تمامش کن تا ماندگار شوی. قدر خودت را بدان.
 
تو زمانی به آرامش می‌رسی که زخم‌ها و خاطرات بد گذشته، آن‌هایی که در حق تو بدی کردند را ببخشی، تا یاد بگیری که خودت هم به خاطر اشتباهاتت می توانی ببخشی و یک‌عمر باید بگذرد تا بدانی بیشتر غصه‌هایی که خوردی نه خوردنی بود نه پوشیدنی، فقط دورریختنی بود.
 
چقدر دیر می‌فهمیم که زندگی همین روزهایی است که منتظر گذشتنش هستیم. همیشه به یاد داشته باش و فراموش نکن مقصد همیشه جایی در انتهای مسیر نیست. مقصد لذت بردن از قدم‌هایی است که برمی‌داریم. همین روزمرگی، بزرگ‌ترین نعمت خداست.
 
اگر امروزت از دست بدهی به امید آینده‌ای بهتر، هیچ‌وقت آینده خوبی در انتظارت نخواهد بود. اگر امروزت را ساختی آینده برای خودت چیزی فراهم کردی.
 
 تلنگر امروز: اگر دائم به خودت بگویی من از عهده این کار برنمی آیم یا من توانایی انجام این کار را ندارم این تکرارها باعث می‌شود از انجام آن کار منصرف شوی، مثلاً اگر در مرور افکارت دائماً به خودت بگویی من نمی‌توانم این توپ را در حلقه اندازم من هیچ‌وقت نمی‌توانم درست به توپ ضربه بزنم، من نمی‌توانم غذای خوب بپزم یا وزن کم کنم یا رابطه سالم با دیگران داشته باشم ، نمی توانم ثروتمند شوم منم ضمانت می‌کنم که هرگز نمی‌توانی.
 
باید متوجه باشی که گفتگوهای ذهنی تو همواره به‌سوی تو برمی گردد تا شما را در دام پیشگویی‌های خودتان بیاندازد. اگر شما به تکرار باورهای منفی و نامطلوب درباره ی خودتان ادامه دهید دیگران نیز همان چیزها را باورمی کنند.
 
 گاهی باید فروریخته شوی برای بنای جدید. ببخش خودت را برای تمام راه‌های نرفته ، برای تمام بیراهه‌های رفته. ببخش تا احساست قدری هوا بخورد. کاری ندارم چند سال داری. در هر سنی که هستی می‌توانی بلند شوی و دوباره زندگی کنی. می‌توانی قدر طعم لذت و خوشبختی را بچشی.
 
 گذشته ات رها کن و یادت باشد هیچ‌وقت نمی‌توانی چیزی را که قراراست از دست بدهی نگه‌داری تو فقط قادر هستی چیزی که داری قبل از اینکه از دست برود عاشقانه دوستش داشته باشی، پس قدردان داشته‌هایت باش، خوب ازآن ها استفاده کن و قشنگ به آن ها عشق بده که خدا، کائنات و هستی آن ها را تا مدت‌ها در زندگی برایت نگه دارد.

دانلود پادکست پایان دادن به یک رابطه عاطفی اشتباه و شروع دوباره 2

 دانلود این پادکست 

 

0 دیدگاه برای “پایان رابطه اشتباه شروع دوباره-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.