رویای تو امکان پذیر است

اطلاعات این سمینار:

عنوان: رویای تو امکان پذیر است
سخنران: لس براون
حجم ویدیو:  482 مگابایت
زمان ویدیو: 60 دقیقه  
 

لسلی براون مشهور به لس براون متولد ۱۷ فوریه ۱۹۴۵ در شهر میامی است. لس یکی از مشهورترین سخنرانان حرفه ای انگیزشی دنیا و نویسنده و مجری  قهار تلویزیونی است و آوازه اش  از آنجایی شروع شد که پیام های مملو از انرژی به مردم می داد و سخنرانی های فوق انگیزشی او سرشار از شور و انرژی و درس زندگی بود.

لس در کارنامه کاری خود، تجربه مجری گری رادیو و تلویزیون، نویسندگی و عضویت در مجلس نمایندگان اوهایو را دارد. از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۸ عضویت هیئت منصفه جایزه مشهور پیبادی بود.

لس مجری برنامه‌ای به نام خود بود که از ۶ سپتامبر ۱۹۹۳ تا ۱۴ ژانویه ۱۹۹۴ توسط شبکه CBS تولید یافت و در این مدت هر روز از شبکه‌های مختلف آمریکا پخش می‌شد. اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود بسیاری از جایزه‌های محلی و ملی آمریکا را دریافت کرد. لس براون برای بیشتر از ۵۰۰ کمپانی سخنرانی ارائه کرده است.

لس با به کار گیری پیام های قوی و درس های دگرگونی درونی به دیگران چیزهای مختلفی یاد می دهد و الهام بخش زندگی بسیاری شده و مخاطبش را به سطوح تازه ای از درک و خودشناسی می رساند. لس در کلاس هایش درس های سخنران شدن هم دارد و به دیگران آموزش می دهد که چطور یک سخنران انگیزشی فوق العاده باشند.

کلیپ رویای تو امکان پذیر است

شما چه قابلیت ها و توانایی هایی دارید؟ آیا از مهارت، تخصص و استعدادهایتان استفاده می کنید؟ آیا از حاشیه امن خود فراتر رفته اید؟ چگونه می توانید در کار و زندگی خود بسیار بیشتر از چیزی که هستید پیشرفت کنید؟ چه کارهایی باید انجام دهید؟ چه منابعی نیاز دارید؟

آیا می دانید چه روابطی را باید توسعه دهید؟ آیا می توانید قابلیت ها و توانایی های جدیدی را در خود بیابید؟ فکر می کنید می توانید کارهای دیگری هم انجام دهید؟ آیا می دانستنید که مهمترین کلید پیشرفت شما در وجود خودتان است؟ 
 
چه رویاهایی درسر دارید؟شما فردی برنده هستید یا بازنده؟ آیا برای رسیدن به اهداف خود با مشکل و مانع مواجه شده اید؟ فکر میکنید رسیدن به هدف امری امکان پذیر است؟
 
با اینهمه مشکلاتی که برایتان بوجود آمده باز هم امکان دارد به هدف خود دست یابید؟ ظاهر ماجرا چه می گوید؟ این کار غیرممکن است؟
 
آیا واقعا باور دارید که رسیدن به رویای تان غیر ممکن است؟ اما شما در اشتباه هستید. اگر واقعا اشتباه کرده باشید چه؟ اگر درست همان جایی که تسلیم شدید تنها یک قدم با رویای تان فاصله داشتید چه؟
 

دوست خوبم برای دانلود کامل این مطلب وارد شوید و یا عضو الماسی شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.