قانون جذب قانون انرژی

قانون جذب قانون انرژی، راز استفاده از قانون جذب، جذب سریع خواسته، جذب سریع اهداف، افزایش قدرت جذب خواسته

قانون جذب قانون انرژی

قانون جذب قانون انرژی و ارتعاش است. برای جذب سریع خواسته و اهداف باید انرژی و ارتعاش خود را بالا ببریم. در این مقاله 8 راز استفاده از قانون جذب برای افزایش ارتعاش و انرژی و سرعت بخشیدن به جذب خواسته ها و اهداف را بررسی می کنیم.


دانلود پادکست انگیزشی قانون جذب قانون انرژی

از اینجا دانلود کنید Download


8  راز استفاده از قانون جذب و انرژی

1- تغییر احساس از منفی به مثبت

برای افزایش جذب باید احساس خود را درباره ی آنچه که می خواهیم به دست بیاوریم از منفی به مثبت تغییر دهیم. زیرا قانون جذب با حس خوب ما سر و کار دارد.

2- تجسم خواسته ها و اهداف

تجسم و تصویرسازی نقش بسیار اساسی در افزایش قدرت جذب ما دارد. پیشاپیش خواسته ای که داریم از آن خودم بدانیم و در تصورات خود با آن زندگی کنیم.

خواسته های خود را با تمام ویژگی ها و جزئیات مثل رنگ و بو و کیفیت در ذهن مان مجسم می کنیم. زیرا قانون جذب با ضمیر ناخودآگاه ما سر و کار دارد.


⇐ 7 گام حیاتی از تجسم تا خلق اهداف


3- مطالعه زندگی نامه افراد موفق

داستان زندگی افراد موفق دنیا را مطالعه کنیم. مطالعه سرگذشت بزرگان و افراد موفق آمادگی شما را برای دریافت و جذب اهداف و آرزوهایتان بالا می برد.

4-نشست و برخاست با افراد مثبت اندیش

راز چهارم استفاده از قانون جذب اینست که با انسان های مثبت اندیش و با انرژی مثبت رفت و آمد کنیم. قانون جذب با سبک زندگی ما سر و کار دارد و ما آن چه که هستیم را دریافت می کنیم.

5- شکرگزاری

قبل از دریافت و بعد از دریافت آن موهبت شاکر باشیم. شکرگزاری ارتعاش بسیار بالایی دارد. برای افزایش قدرت جذب خواسته ها شکرگزار داشته هایمان باشیم.

نکته کلیدی در افزایش سرعت جذب با شکرگزاری اینست که قبل از دریافت خواسته تصور کنیم که آنها را داریم و برای داشتن شان شکرگزاری کنیم.

6- لذت بردن از زندگی

از زندگی مان در هر شرایطی که هستیم لذت ببریم. شاد باشیم و عاشق. چرا که عشق بالاترین ارتعاش را درمیان احساسات ما دارد و قدرت جذب ما را به شدت بالا می برد.


7-عبارت تاکیدی مثبت

از کاربردی ترین روش های افزایش قدرت جذب خواسته استفاده از عبارات تاکیدی مثبت و مناسب و تمرین و تکرار آنهاست.  تکرار توام با انرژی و احساس خوب و ایمان تمام باعث ثبت عبارات تاکیدی در ناخودآگاه ما می شود.

برای آشنایی بیشتر با عبارات تاکیدی مثبت می توانید از پکیج باورسازی و عبارت تاکیدی استاد پورندی استفاده کنید.

8- بخشش

از آن چه که داریم ، چه کم و چه زیاد، ببخشم. هر چه بیشتر ببخشیم مقدار بیشتری از آن را دریافت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.