آیا قانون جذب و ارتعاش واقعیت دارد؟

آیا قانون جذب واقعیت دارد

بسیاری از افراد می پرسند آیا قانون جذب و ارتعاش واقعیت دارد؟ قانون جذب راست است یا دروغ؟ قانون ارتعاش چیست؟ از لحاظ علمی قانون جذب و ارتعاش صحت دارد یا نه؟ چگونه ممکن است افکار و احساسات ما ارتعاش و فرکانس داشته باشند در حالی که امکان مشاهده آن ها وجود ندارد؟

باید بگویم شما هر چیزی را که باور کنید می بینید. این که شما نمی توانید فرکانس باورهای خود را ببینید دلیلی بر این نیست که آن ها وجود ندارند.


◄ این مطلب را از دست ندهید: قانون ارتعاش چیست؟


در مقاله قبل خواندیم که قانون ارتعاش می گوید هر چیزی ارتعاش دارد. افکار و احساسات و باورهای ما هم ارتعاش دارند.

زمانی که هنوز میکروسکوپ اختراع نشده بود اگر به فردی می گفتید که ذرات ریزی روی پوست شما حرکت می کنند مردم شما را دیوانه و مجنون خطاب می کردند؛ اما چرا؟

دقیقاً به همین علت که آن ها نمی توانستند این ذرات ریز را ببینند. ارتعاش افکار و باورهای شما هم چنین است.

اما اکنون همه شما می‌دانید که سطح پوست شما پر از باکتری های متفاوت است در حقیقت سطح پوست شما به عنوان بزرگ ترین عضو جسم تان درست مثل یک باغ وحشی از باکتری های مختلف است که مدام روی پوست شما در حال حرکت هستند.

طبق گزارش تحقیقات دانشمندان علم پزشکی روی پوست شما 182 نوع باکتری وجود دارد.

اگر قبلاً این حرف را به مردم می‌زدید آن ها شما را دیوانه می‌نامیدند و شاید پشت دیوارهای دارالمجانین گرفتار می شدید و کلید آن به پشت بام ها انداخته می شد.

قبل از اختراع میکروسکوپ الکترونی در سال 1931 هیچ کس حتی فکرش را نمی کرد که ذرات بسیار ریزی به نام اتم ها وجود دارند، اما اکنون ما این مسئله را به عنوان یک امر مسلم و بدیهی قبول داریم؛ اما چرا؟

خیلی ساده است چون مردم نمی توانستند آن ها را ببینند.

باور کردن همان و دیدن همان

از کجا بفهمیم قانون جذب و ارتعاش واقعیت دارد؟

یک عبارت قدیمی هست که می گوید دیدن همان و باور کردن همان؛ اما درسی که تاریخ علم به ما می دهد این است که اینکه ما چیزی را نمی بینیم دلیل نمی شود که آن چیز وجود ندارد. برای باور کردن چیزی لزوماً نیازی به دیدن آن نیست.

بهتر است بگوییم: «باور کردن همان و دیدن همان»؛ یعنی شما هر چیزی را که باور کنید می توانید ببینید.

اغلب مردم تنها چیزی را که می‌بینند که باور می‌کنند. مدام می پرسند آیا قانون جذب و ارتعاش واقعیت دارد؟ آن ها ارتعاش افکار و باورهایشان را نمی بینند پس قانون جذب و ارتعاش را هم باور نمی کنند.

برای مردم هر چیزی را که بتوانند با حواس پنج گانه بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و چشایی حس کنند قابل پذیرش است و در غیر این صورت وجود آن را انکار می کنند.

اگر به این افراد بگویید که سیم کابل برق را لمس کنند هرگز این کار را انجام می دهند؛ اما ذهن خود را بسته نگه می دارند و نمی خواهند قبول کنند که ما موجوداتی ارتعاشی هستیم و همه ما درست مثل برج های ارسال ارتعاشی هستیم که افکار و ارتعاشات خود را به جهان هستی ارسال می کنیم.

پس قانون جذب و ارتعاش واقعیت دارد و درست مثل قانون جاذبه زمین یک قانون بدیهی است.

زمانی افراد فکر می کردند زمین سطح صاف و گسترده ای است و حرف کسانی که می گفتند زمین گرد است باور نمی کردند؛ اما امروزه دیگر همه این واقعیت بدیهی را قبول دارند که زمین گرد است.

قانون جذب و ارتعاش هم یک روز به عنوان یک واقعیت بدیهی ثابت می شود.

قبلاً مردم فکر می کردند زمین مرکز جهان است. بعدها گفتند منظومه شمسی و بعدها کهکشان راه شیری را مرکز جهان می دانستند؛ اما با رشد علم ثابت شد که همه این ها نادرست است.


◄ این مطلب را از دست ندهید: قانون جذب چیست؟


آیا از لحاظ علمی قانون جذب و ارتعاش صحت دارد؟

چهارچوب قوانین علمی مدام در حال تغییر است چرا که هر روزه علم حقایق جدیدی را کشف می کند. چهارچوب ذهنی قوانین علمی قابل قبول شما مدام گسترده تر و وسیع تر می شود.

پس باید این حقیقت را هم بپذیرید که در جهان هستی بسیاری از چیزها مثل قانون ارتعاش و قانون جذب وجود دارد که در چهارچوب علمی حال حاضر ما قابل اثبات نیست اما در هر حال وجود دارد.

ذهن تان را باز نگه دارید و به افکار خود اجازه رشد دهید. شما باید باور کنید که فکری که امروز در سر دارید شاید همین الآن غیرممکن باشد اما در پنج یا ده سال آینده کاملاً ممکن خواهد بود.

شاید در سال های آینده قانون جذب و ارتعاش درست مثل قانون جاذبه نیوتن یکی از واحدهای درسی مدارس ما باشد.

پنجاه سال پیش اگر از می گفتید می توان گوشی های موبایلی ساخت که بدون هیچ کابلی بتوانید از اینجا با فردی در آن سر دنیا صحبت کنید کاملاً به نظر غیرممکن می آمد اما امروز شما خیلی راحت و حتی بدون هیچ شبهه و تردیدی در حال استفاده از این گوشی ها هستید.

حتی شما نمی دانید این گوشی ها چگونه کار می کنند و شاید کوچک ترین دانشی هم در مورد آن نداشته باشید اما آن را باور دارید چرا که علم آن را ثابت کرده است.

شما با اینکه نمی دانید چگونه در یک آن با گرفتن چند شماره می توانید با دنیا حرف بزنید و چه اتفاقاتی در واحدهای مخابراتی می افتد باز هم گوشی موبایل تهیه می کنید چون باور دارید که این گوشی ها قابل استفاده هستند.

هم اکنون شما می توانید با همین گوشی های موبایل و اینترنت هم زمان پیام خود را به میلیون ها انسان دیگر در سراسر دنیا ارسال کنید اما چهل سال پیش باور چنین چیزی هم امکان نداشت و حتی در خیال خیلی از افراد هم نمی گنجید.

اما افرادی بودند که به آن فکر می کردند و آن را باور کرده بودند و بالاخره توانستند موفق بشوند و چیزی که در ذهن و فکرشان بود در دنیای واقعی آن را خلق کنند.

چرا چهل سال پیش مردم ارتباط هم زمان با میلیون فرد دیگر در نقاط مختلف دنیا را باور نمی کردند؟ چون در آن نکته از تاریخ این مسئله فراتر از چهارچوب قوانین علمی زمان آن ها بود.

دانشمندان در طول تاریخ به خاطر عدم پذیرش مردم مشکلات زیادی را تحمل کرده اند. چرا؟ چون با توجه به چهارچوپ قوانین علمی قابلیت درک و فهم آن موضوع وجود نداشته است.

چگونه ممکن است افکار و احساسات ما ارتعاش و فرکانس داشته باشند؟

من بر این باورم که در آینده نسل های بعدی قانون ارتعاش، قانون جذب و همه قوانین حاکم بر زندگی هایمان را یاد خواهند گرفت.

آن ها شاید نحوه ارسال فرکانس، ارتعاش و افکار مثبت را به عنوان یک مهارت رفتاری در مدارس فرا بگیرند.

ما باید باور کنیم که هر چیزی ممکن است. فقط باید واقعیت قانون ارتعاش و قانون جذب را باور کنیم. باور کردن همان و دیدن همان.

پس باور کنید همه چیز در این جهان فرکانس دارد و در حال ارتعاش است و همه ما در میان اقیانوسی از انرژی زندگی می کنیم.

همه ما در میان اقیانوسی از حرکت و ارتعاش هستیم. افکار و اندیشه های ما نیز دارای فرکانس ارتعاشی و بخشی از جهان در حال ارتعاش هستند.

از آنجایی که طبق قانون جذب مشابه مشابه خود را جذب می کند هر چیزی که ارتعاش آن را بفرستیم و به آن فکر کنیم وارد زندگی ما می شود.

بله قانون ارتعاش و قانون جذب واقعیت دارد. شما می توانید با کنترل افکار و احساسات خود و با متمرکز کردن توجه خود به چیزهایی که می خواهید ارتعاش آن ها را ارسال کنید .

و با افزایش ارتعاش خود می توانید در این دریای انرژی و ارتعاشی موج های بسیار و بسیاری ایجاد کنید و هر آنچه را که می خواهید جذب زندگی تان کنید.

کافیست این قانون را باور کنید تا بتوانید ثروت، نعمت، فراوانی، شادمانی، خوشبختی، عشق و روابط پایدار را جذب کنید.

ثبت نام دوره 7 راز قانون جذب 

 

1 دیدگاه برای “آیا قانون جذب و ارتعاش واقعیت دارد؟

  1. اشتراک‌ها: قانون ارتعاش چیست؟ - دهکده جهانی موفقیت ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.