قانون جذب چیست؟

قانون جذب و ارتعاش

تعریف قانون جذب چیست؟

قانون جذب یعنی اینکه ما بتوانیم هر آنچه را بر آن تمرکز می ‌کنیم وارد زندگی خویش کنیم.

مهم‌ترین فاکتور در قانون جذب توجه و تمرکز است.

بدین معنی که اگر چیزی را بخواهیم و توجه ما بر نداشتن آن باشد هرگز آن خواسته وارد زندگی ما نخواهد شد.

جهان ما جهانی است که بر اساس قوانین مشخصی کنترل و هدایت می‌شود. در حقیقت قانون جذب نقش مترجمی را دارد که ذهن ما را به واقعیت تبدیل می ‌کند.

به عبارت ساده افکار ما در نهایت تبدیل به اشیا می ‌شوند. یعنی هر آنچه ذهن ما آن را می ‌پذیرد و آن را باور می ‌کند وارد زندگی ما می ‌شود و شکل واقعیت به خود می ‌گیرد.

شاید شما چیزی را بخواهید و آن را به‌عنوان یک هدف برای خود انتخاب کنید و بخواهید با قانون جذب آن را وارد  زندگی تان کنید.

در گام اول باید بتوانید توصیف دقیق و مشخصی از هدف موردنظر خود ارائه دهید. باید بتوانید در مورد هدف و خواسته ‌تان با جزئیات کامل آن صحبت کنید.

چه‌ بسا شما بخواهید با اتومبیل خود از جایی به‌جایی دیگر بروید. وقتی شما می‌خواهید به‌جایی بروید مبدأ و مقصد شما مشخص است. تا زمانی که به سمت آن حرکتی نکنید هرگز به آن نخواهید رسید.

اگر توجه و تمرکز شما بر مقصد نهایی ‌تان باشد دست به عمل می‌ زنید، حرکت می ‌کنید. تمام توجه و تمرکز خود را بر مقصد متمرکز می‌ کنید و درنهایت با صرف تلاش و بعد از زمان مشخصی به مقصد نهایی می ‌رسید.

چیزی که مدتی پیش تنها یک فکر و اندیشه بود تبدیل به واقعیت می ‌شود و شما خود را در مقصد خود می ‌بینید.

اما اگر توجه و تمرکز شما بر ابرهای تیره باشد این ابرها در آسمان زندگی ‌تان بیشتر و بیشتر خواهند شد.

دوره آموزشی توجه تمرکز و تصویرسازی

توجه به‌احتمال وقوع اتفاقات منفی، مشکلات و موانع سر راه و دشواری‌ های ممکن مانع حرکت شما خواهد شد و یک روز می ‌بینید که نه ‌تنها حرکتی نکرده ‌اید بلکه حتی چیزی که مقصد و منظور شما بود در اندازه یک فکر و رؤیا باقی می‌ ماند.

جهان با همین قانون ساده و رعایت اصول آن یعنی توجه بر هدف و تمرکز بر خواست و عمل می ‌تواند جهانی زیبا باشد. جهان ما دنیای بی ‌نهایت زیبایی است.

هر آنچه با چشم ذهن قابل ‌تصور باشد درصورتی ‌که گامی به ‌سوی آن بردارید و برنامه‌ داشته باشید قابل‌ دستیابی باشد.

قانون جذب و ارتعاش

قانون ارتعاش چیست؟

قانون جذب یکی از بزرگ ‌ترین اسرار شگفت زندگی است. بسیاری از افراد از تأثیر قانون جذب بر زندگی روزمره خود کاملاً آگاه هستند.

ما به‌عنوان آهنرباهای انسانی در هرلحظه از حیات خود آگاهانه و یا ناآگاهانه در حال ارسال افکار و احساسات و جذب بسیار بیشتر چیزهایی هستیم که از خود ساطع می ‌کنیم.

متأسفانه بسیاری از ما از قدرت بالقوه‌ای که در درون خود داریم خبر نداریم. درنتیجه برایمان خیلی ساده است که افکار و احساسات خود را بدون بررسی به کائنات منتقل کنیم.

هر چه افکار اشتباهی بیشتری ارسال کنیم اتفاقات و احساسات ناخواسته بیشتری به زندگی ‌مان جذب می ‌کنیم.

خبر خوب این است که به‌محض اینکه شما این قانون را درک کنید دیگر رازی برای شما باقی نمی ‌ماند. با درک بیشتر و کاربر مؤثرتر این قانون در زندگی روزمره‌ تان خلق آینده دلخواه تان در دستان شما خواهد بود.

قبل از شروع سفر خود به سمت درک صحیح از قانون جذب به یاد داشته باشید که با استفاده از ابزار صحیح می ‌توانید این قانون را در زندگی خود بکار بگیرید.

افراد زیادی در طول تاریخ توانسته‌ا ند با تمرین و باور سازی از این قانون استفاده کنند.

گفته می‌شود صدها سال پیش قانون جذب توسط بودا کشف و بیان‌شده است که شما همان چیزی می‌ شوید که فکر می ‌کنید.

قرن‌ها این باور وجود داشت که هر آنچه به جهان بفرستید چون شادمانی یا خشم،عشق یا نفرت نهایتا همان هم وارد زندگی شما خواهند شد.

همه این‌ها نشان می ‌دهد که قانون جذب چیز جدیدی نیست بلکه در اعصار گذشته در فرهنگ ‌های مختلف به شکل‌ های مختلف مورد استفاده قرارگرفته است.

قانون جذب در تمام تمدن‌ ها و مذاهب به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است. در امثال 23 کتاب مقدس آمده است: انسان همان چیزی است که در قلب خویش می‌ اندیشد.

جایگاه خدا در قانون جذب

قانون جذب هیچ تضادی با خواست و اراده الهی ندارد. خداوند خالق جهان هستی و دارای فضل و کرم بی‌نهایت است و به هرکس که بخواهد از لطف و کرم خویش عطا می‌کند.

هرچه ارتباط شما به خداوند بهتر باشد قدرت جذب شما هم افزایش می‌یابد چراکه ایمان‌دارید منبع و منشأ تمام نعمت‌ها و موهبت‌ها خداوند است. اگر شکرگزار باشید نعمت‌های خود را بر شما بیشتر می‌کنیم.

در فرهنگ فارسی نیز این موضوع به اشکال مختلف دیده می‌شود.

با هر دست بدهی از همان دست هم می‌گیری.
تو نیکی میکن و در دجله انداز           که ایزد در بیابانت دهد باز
خوش باش که هر که راز داند            داند که خوشی خوشی کشاند

یکی از چالش‌برانگیزترین بخش‌های قانون جذب این است که هریک از تصمیمات زندگی شما فقط و فقط توسط شخص شما اتخاذ شده است.

این شما هستید که تصمیم گرفته ‌اید درجایی باشید و اگر هم‌ اکنون از جایی که در آن هستید راضی نیستید نمی‌توانید کسی را مقصر بدانید.

شاید حقیقت تلخی باشد اما یک نکته مثبت هم دارد که شما می ‌توانید با تصمیمات درست، مسئولیت‌ پذیری و کنترل افکار و احساسات خود با امید و شجاعت آینده دلخواه تان را خلق کنید.

وقتی امکانات ویژه‌ای که زندگی برای شما دارد درک می ‌کنید می ‌فهمید که شما مانند هنرمندانی هستید که نقاشی زندگی و اهداف خود را به تصویر می ‌کشید و سپس با تصمیمات و اعمال خود تصویر نقاشی ذهنی خود را متجلی می ‌سازید.

اما اگر این نقش‌ها چیزی نیست که می‌ خواهید چه؟ آن را تغییر دهید! زندگی مانند یک بوم نقاشی است. این شما هستید که تصمیم می‌ گیرید چه نقشی بر روی این بوم بیاورید.

تمام قوانین حاکم بر نظام هستی کامل و بی‌نقص هستند و قانون جذب نیز از این قاعده مستثنا نیست. این قانون کامل و درعین‌ حال بسیار ساده است.

هر آنچه شما بتوانید با چشم ذهن خود بینید، چه خواسته شما باشد و چه ناخواسته ‌تان، می ‌توانید آن را وارد زندگی‌ تان کنید.

شما با استفاده از قانون جذب می ‌توانید بخش‌های بسیاری از زندگی ‌تان را بهبود ببخشید:

جذب عشق و روابط عالی

شما هرروز روابط جدیدی با افراد برقرار می ‌کنید پس ایجاد رابطه یک هدف مشترک بین همه انسان‌ هاست.

بسیاری از افراد به دنبال عشق زندگی ‌شان هستند. قانون جذب می‌ تواند به شما کمک کند به این خواسته خود برسید.

شما با تمرین می ‌توانید اعتمادبه‌نفس، جذابیت و گیرایی و تمایل ناخودآگاه به دریافت عشق را افزایش دهید و جفت روحی خود را جذب کنید.

دوره جامع 7 راز قانون جذب

جذب پول و ثروت

باب پراکتور می‌گوید: پول یک خدمتکار است و شما ارباب آن هستید.

رسیدن به پول و ثروت و فراوانی مالی یکی دیگر از اهداف مشترک انسان‌ هاست. ثروت مزایای زیادی وارد زندگی شما می ‌کند.

سقف بالای سرتان می ‌شود و غذای سفره ‌تان و نیازهای خانواده و دوستان تان را برآورده می ‌کند.

متأسفانه برای بسیاری از افراد پول نماد حرص و طمع و جاه‌طلبی است و بر این باورند که پول و ثروت آن‌ ها را از خدا دور می‌ کند.

این افکار منفی مانع ورود پو.ل و ثروت می‌شود و نشان ‌دهنده مقاومت در برابر ورود پول و ثروت است.

کسی که با خداست می‌داند که خداوند منبع و منشأ موهبت‌ ها و ثروت‌های دنیاست و کسی که در زندگی خویش با خداوند ارتباط عمیقی داشته باشد می‌ تواند با استفاده از قانون جذب پول و ثروت بیشتری جذب زندگی ‌اش کند.

نکته مهم در قانون جذب این است که افکار مثبت اتفاقات مثبت بیشتری را وارد زندگی شما می‌ کند.

پس مهم‌ترین کار این است که بتوانید با استفاده از تکنیک‌های قانون جذب عادت‌ های پولی مثبت جدیدی در خود ایجاد کنید.

جذب سلامتی جسمی و روحی

امروزه با شلوغ شدن برنامه‌های روزانه، تعهدات کاری، خانوادگی و زندگی روزمره از سلامتی خود غافل می‌شویم.

باوجوداینکه قانون جذب نمی‌تواند جایگزین رژیم غذایی سالم، ورزش و آزمایش‌های پزشکی شود اما می ‌تواند میزان جذب سلامتی جسمی، روحی و روانی شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

اگر به مغز خود یاد دهید که جنبه‌های مثبت هر چیزی را ببیند شادتر خواهید بود و امکان رشد روانی به خود خواهید داد که به‌ نوبه خود سلامت جسمی شما را افزایش می ‌دهند.

همچنین مراقبت‌های شخصی و مدیتیشن نیز می‌ تواند مانع بیماری‌ها شود.

جذب موفقیت و فراوانی با قانون جذب

همه شما دانسته یا نادانسته در حال تجسم هستید . تجسم راز بزرگ موفقیت است. اهداف فردی می‌توانند شمارا به موفقیت برسانند اما رؤیاهای شما قابل‌دستیابی هستند.

← دوره جامع 7 راز قانون جذب

اگر آماده‌اید تا با استفاده از قانون جذب آرزوها، رؤیاها و اهدافتان را به واقعیت خلق کنید منتظر مقالات بعدی ما باشید که به شما روش‌های استفاده از تکنیک های قانون جذب را یاد می‌دهد.

14 دیدگاه برای “قانون جذب چیست؟

  1. اشتراک‌ها: قانون ارتعاش چیست؟ - دهکده جهانی موفقیت ایرانیان

  2. اشتراک‌ها: نحوه جذب خواسته ها با قانون جذب - دهکده جهانی موفقیت ایرانیان

  3. مهتاب شبهای عاشقی گفته:

    ای جان بازهم ایرادات جذب ثروت…. تهش چی میشه بگم که فایل های جملات تاکیدی بهمراه هفت راز یکی دو ماه گوش دادم و پیشرفت کردم و به درامد ماهیانه رسیدم و رویا پردازیام پررنگ تر شده ای خدا … باید بگم مرررسی که دلسوزین

    • سعید گفته:

      سلام و درود دوست پرقدرت من
      ممنون از شما
      حتما دوره رو ادامه بدید. میتونید با شماره 09170027686 تماس بگیرید.

  4. فرحناز خالق پناه گفته:

    سلام وقتتون به خير
    نزديك به ٢ سال هست كه تو كانال شما عضو هستم وجذبهاى عالى داشتم به خانم منصوره علوى پيشنهاد ميكنم در دوره ٧ رازشركت كنن بينظيره

  5. فرحناز خالق پناه گفته:

    سلام وقت به خير
    حدود ٢ سالى هست كه تو كانال شما هستم و جذبهاى عالى داشتم به خانم منصوره علوى پيشنهاد ميكنم كه دوره ٧ راز رو خريدارى كنندكه عاليه ممنونم

  6. منصوره علوی گفته:

    سلام وقت بخیر مدت کوتاهی که با کانال شما آشنا شدم و در این مدت فقط یک گام از خودشناسی در قانون جذب تمرین کردم بسیار عالی و ‌تاثیر گذار بود متشکرم

      • عاطفه گفته:

        سلام روزتون بخیر خدا قوت
        ممنونم بابت مقاله بسیار زیبا و آموزنده در مورد قانون جذب بسیار عالییییی و آموزنده بود و من با سخنانتون کاملا موافقم آقای پورندی وممنونم بابت زحمات شما و تیم دهکده جهانی موفقیت ان شا الله موفق و پیروز باشین

        • سعید گفته:

          سلام وقت تون بخیر و شادمانی
          ممنون از همراهی گرم شما در سایت دهکده جهانی موفقیت
          شادو پیروز باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.