3 مرحله قانون جذب خواسته

فرمول شماره 1 قانون جذب

3 مرحله مهم در قانون جذب خواسته ها چیست؟

هر فرد یک سری خواسته و آرزوهایی دارد که دوست دارد به آنها دست پیدا کند. اگر هدف و خواسته ای دارید و می خواهید آن را سریع تر جذب کنید می توانید با استفاده از این 3 مرحله مهم قانون جذب به خواسته ها، اهداف و آرزوهایتان برسید.

می دانید که قانون جذب یک قانون ثابت و طبیعی در جهان است که شما را به همه اهداف و خواسته‌ هایتان می‌رساند.

شما چه بخواهید و چه نخواهید هر روز در حال استفاده از قانون جذب هستید. بدین معنی که هر چیزی که به هر نحوی به آن توجه می‌کنید چه خواسته شما باشد چه ناخواسته ‌تان آن را وارد زندگی ‌تان می ‌کنید.

شما می‌توانید با توجه آگاهانه به خواسته ‌هایتان و با استفاده از 3 مرحله‌ قانون جذب خواسته ‌ها، اهداف تان را در زندگی واقعی متجلی کنید.

هر خواسته‌ای که داشته باشید با استفاده از این 3 مرحله قانون جذب به‌ صورت آگاهانه یا ناآگاهانه آن را جذب خواهید کرد.

فرمول 3 مرحله ای جذب خواسته

 

مرحله اول قانون جذب: خواسته و هدف خود را شناسایی کنید.

آیا می دانید چه هدفی از زندگی دارید؟ اهداف خودتان را مشخص کرده اید؟ چه خواسته هایی دارید که می خواهید آن ها را جذب کنید؟

بنشینید و فهرست خواسته‌ های خود را در حوزه‌ های مختلف زندگی بنویسید. هر چه از زندگی می ‌خواهید بنویسید. رؤیاها و آرزوهای خود را یادداشت کنید.

خواسته ‌خود را در هر یک از حوزه‌ های رشد شخصی، کسب‌ وکار و موفقیت شغلی، اهداف مالی، اهداف روابط، اهداف سلامت و اهداف معنوی ‌تان بنویسید و هرچقدر که می ‌خواهید لیست خود را تکمیل ‌تر کنید.

نکته مهم این است که بسیاری از افراد نمی‌دانند چه می‌ خواهند؛ اما اگر از آن‌ها بپرسید چه چیزی را نمی ‌خواهید می‌توانند خیلی زود فهرست بلند بالایی از آنچه نمی ‌خواهند به شما بدهند چون به آن سطح رشد و آگاهی نرسیده‌ اند که بتوانند خواسته‌ هایشان را شناسایی کنند.

بسیاری از افراد می دانند چه می خواهند اما تصویر روشن، واضح و دقیقی از خواسته و هدف شان ندارند. آن ها فکر می کنند هدف دارند. اما در حقیقت فقط رویایی در سر دارند.

برای جذب سریع خواسته ها از آموزش های تکنیک های هدف گذاری استفاده کنید تا با روش های اصولی و منطبق بر قانون جذب برای زندگی تان هدف گذاری کنید.


⇐ دانلود 5 نکته طلایی هدفگذاری


مرحله دوم قانون جذب: به خواسته‌ تان توجه کنید.

توجه بیشتر موجب افزایش امواج ارسالی (ارتعاش) و نهایتاً افزایش سرعت جذب شما می ‌شود. شناسایی خواسته‌ ها به ‌تنهایی کافی نیست بلکه شما باید بتوانید با اهداف و خواسته هایتان هم ارتعاش شوید.

برای افزایش سرعت جذب خواسته ها باید همیشه به خواسته ها و اهداف تان توجه کنید. بر خواسته ‌تان متمرکز شوید و به آن توجه کنید.

توجه بر ناخواسته هایی چون، تنهایی، افسردگی، بیماری، استرس و نگرانی، ورزشکستگی، درآمد پایین و نداشتن امکانات رفاهی شما از خواسته هایتان دورتر و دورتر می شوید.

ذهن خود را از ناخواسته دور کنید و تنها به خواسته هایتان توجه کنید.

شما می توانید با نوشتن، حرف زدن، تجسم جزئیات خواسته، و تصویرسازی توجه تان را به آن افزایش دهید.


⇐ اثر توجه به داشته ها و نداشته ها


هر چه بیشتر بتوانید از خواسته هایتان حرف بزنید، در مورد آن ها بنویسید و مدام در سرتان به آن ها فکر کنید و لحظه داشتن و جذب خواسته تان را تجسم کنید زودتر به آن ها می رسید البته اگر ایمان داشته باشید.

در ماه پنجم دوره 7 راز قانون جذب مبحث تجسم و تصویر سازی در قانون جذب در خصوص تجسم خواسته ها و توجه به خواسته به طور مفصل صحبت شده است.

فرمول 3 مرحله ای جذب خواسته

مرحله سوم قانون جذب: خواسته‌ تان را بپذیرید.

ممکن است بگویید من قبل از این هم خواسته‌ های هیجان ‌انگیز  بسیار زیادی داشته ‌ام ولی هیچ نتیجه‌ای نگرفتم. منظور از پذیرش این است که هیچ تردیدی به خود راه ندهید.

ممکن است شما خواسته‌ تان را بشناسید به آن توجه هم کنید اما وقتی به رسیدن به هدف فکر می‌ کنید شرایط موجود و موانع و مشکلات سر راهتان را بیشتر می ‌بینید.

سنم بالا رفته است! اوضاع اقتصادی جامعه بحرانی است. با این شرایط چطور می توانم موفق شوم؟! سرمایه ای ندارم! پدرم نمی گذارد. همسرم اجاره نمی دهد!

همین توجه به مشکلات و موانع و احتمالات شما را به تردید می ‌اندازد. تردید نشان‌دهنده این است که شما رسیدن به خواسته ‌تان را نپذیرفته ‌اید. تردیدها باعث ارسال امواج منفی بیشتر می ‌شود.

همین امواج منفی امواج مثبتی را که به خاطر توجه به خواسته‌ های شناسایی‌ شده داشتید از بین می ‌برد.

سرعت عملکرد قانون جذب برای تجلی خواسته‌ها و تبدیل آرزوها به واقعیت ارتباط مستقیمی با میزان پذیرش شما دارد.

به یاد داشته باید آنچه رسیدن شما به خواسته‌هایتان را تسریع می‌کند عدم مقاومت و نداشتن تردید است.

در مقاله بعدی راه‌حل‌های عملی برای افزایش سرعت جذب با استفاده از فرمول 3 مرحله‌ای را یاد می‌گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.