من می توانم

اطلاعات سمینار:

عنوان : ۳ راز قدرت بینهایت افراد موفق

سخنران: اریک توماس

حجم :  85 مگابایت

زمان : 8:40 دقیقه

 

اریک توماس کیست؟

اریک توماس سخنران انگیزشی و نویسنده و کشیش آمریکایی مشهور از پدری به نام جرالد ماندی و مادری به نام ونسا توماس و متولد سوم سپتامبر سال ۱۹۷۰ بمی باشد. او در کودکی نمی دانست پدرش کیست و مادرش به او گفته بود که پدرش پدر بیولوژیکی اش نیست و این موضوع خیلی او را ناراحت کرد. این موضوع باعث شد از دبیرستان انصراف دهد و قبل از ۱۸ سالگی خانه را ترک کرد. .

به مدت ۲ سال، اریک بی خانمان بود و غذایش را از سطل های زباله تامین می کرد. اینکه نمی دانست پدرش کیست مدت زیادی او را متاثر ساخته بود. اما تمام این سختی هایی که اریک توماس تحمل کرد دست آخر آینده ی خوبی را برایش رقم زد.

از طریق خدا و دعا، اریک توماس با رفتن به کلیسای محله، امید و انگیزه پیدا کرد. در اصل او با سخنرانان الهام بخش جوانی آشنا شد که تاثیرات مثبتی را در میان افراد حاضر در کلیسا می گذاشتند. این افراد الهام بخش اریک بودند تا برای خودش دست به کار شود. افراد کلیسا او را تشویق کردند که برای دیگران سخنرانی کند که همین باعث شد او به استعدادش پی ببرد.

مادامی که او با صحبت جلوی جمع راحت تر می شد، جمعیتی ۲۰،۱۰ نفری برای گوش دادن به حرف های او جمع می شدند. سخنانش بعد از مدتی باعث جذب مردم به حرف هایی که می زد شد.

به زودی اریک توماس متوجه شد که ویژگی ای در خود دارد که می توانست طبق آن با حرف زدن به مردم کمک کند. قدرت حرف های یک نفر چیزی است که نباید آن را دست کم گرفت. او متوجه شد که نباید برای مشکلاتی که دارد دنبال مقصر بگردد و باید مسئولیت اشتباهات خودش را بپذیرد.

بعدها وارد دانشگاه شد و تا مدرک دکتری ادامه داد. او با دوست و همکلاسی اش در دانشگاه ازدواج کرد و هم اکنون یک پسر دارد. او کارش را به عنوان واعظ در دانشگاه oakwood آغاز کرد و بعد از آن در سال ۲۰۰۳ شغلی همراه با درآمد در دانشگاه ایالتی میشیگان برای خودش دست و پا کرد. بعدتر او به عنوان مشاور علمی برای دانشجویان محروم در همان دانشگاه مشغول به کار شد.

آثار اریک توماس:

رازهای موفقیت و بزرگی در درون شماست

3 راز قدرت بینهایت افراد موفق اریک توماس

شما درست مانند همه افراد موفق دنیا مهم و قدرتمند هستید. باید به این درک برسید که انسان قدرتمندی هستید. تا زمانی که به مهم بودن و قدرت درون خود پی نبرده باشید اعتماد بنفس پایینی خواهید داشت، خشن و عصبی خواهید بود و روز بروز بدتر خواهید شد و زندگی تان هیچ روند صعودی نخواهد داشت. مهم اینست که باور کنید مهم هستید. 
 
اریک توماس در این ویدیو ۳ راز رسیدن به قدرت بینهایت را بیان می کند. قدرت بینهایت حقیقتی است که درون همه شما وجود دارد.
 
دانلود کامل

دوست خوبم برای دانلود کامل این مطلب وارد شوید و یا عضو الماسی شوید!

این مطالب را هم حتما مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.