نحوه جذب خواسته ها با قانون جذب (100% کاربردی)

نحوه جذب خواسته ها با قانون جذب

چگونه می توانیم با استفاده از قانون جذب به آرزوها و خواسته هایمان دست پیدا کنیم؟ 4 روش کاربردی و عملی جذب خواسته ها با قانون جذب چیست؟ نحوه جذب خواسته ها با قانون جذب چگونه است؟

ما اینجا در سایت دهکده جهانی موفقیت قصد داریم به شما 4 روش کاربردی و عملی جذب خواسته ها و اهداف با استفاده از قانون جذب را معرفی کنیم.

هر فردی در زندگی آرزوها و رویاهایی در سر دارد که می خواهد به آن ها برسد. ما باید بتوانیم این خواسته ها را با قانون جذب درزندگی مان متجلی کنیم . استفاده از روش های کلیدی برای جذب خواسته ها سرعت دریافت آن ها را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

قانون جذب یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته ها و اهداف است. با شناخت قانون جذب و استفاده از آن می توانید به هر خواسته و هدفی که داشته باشید برسید. طبق قانون جذب هر چیزی که وارد زندگیتان می شود به صورت تصادفی و اتفاقی نبوده است و خودتان آن را جذب کرده اید.

مفهوم قانون جذب چیست؟

مفهوم قانون جذب به این معنی است که هر چیزی را که بخواهیم و با هر روشی به آن توجه کنیم و تمرکز و انرژی خود را به آن معطوف کنیم وارد زندگی‌ مان می‌شود.

4 روش کاربردی برای جذب اهداف و خواسته ها با قانون جذب

 

  • با شور و اشتیاق منتظر دریافت خواسته تان باشید.

از مهمترین روش های جذب خواسته این است که شور و اشتیاق زیادی نسبت به خواسته تان داشته باشید.

اگر چیزی را نمی‌خواهید نباید منتظر آن باشید ولی اگر چیزی را هم می‌خواهید حتماً باید انتظار داشتن آن در شما باشد. اگر منتظر چیزی باشید که نمی‌خواهید آن را جذب زندگی ‌تان خواهید کرد.

زمانی که شما مشتاق داشتن خواسته ای باشید ولی انتظار دریافت آن را نداشته باشید به چیزی هم نخواهید رسید و انرژی و شور و اشتیاق شما سودی نخواهد داشت.

پس اگر منتظر جذب خواسته ای باشید که مصرانه و مشتاقانه آن را می‌خواهید هیچ‌ چیز یارای ایستادن در برابر جذب خواسته ‌تان را نخواهد داشت.

  • احساس خوبی نسبت به خواسته تان داشته باشید.

شما به‌ مانند یک آهنربای مغناطیسی بزرگی هستید که با افکار، احساسات و ارتعاشات خود افراد، اتفاقات و خواسته های قلبی تان را جذب زندگی خود می‌کنید. طبق قانون جذب هر چیزی که آگاهانه بر آن متمرکز شوید جذب خواهید کرد.

اگر می خواهید خواسته هایتان را جذب کنید به حس و حال خود توجه کنید. ببینید چه حسی دارید؟ حس و حال شما نشان‌دهنده ارتعاشی هستند که منتشر می‌کنید.

در واقع احساسات شما قطب نمایی است که نشان می دهد شما در مسیر جذب خواسته تان هستید یا در حال دور شدن از آن. وقتی شما حس و حال مثبت یا منفی دارید احساسات شما به‌صورت ارتعاش مثبت یا منفی از شما ارسال می‌شود.

هرگونه فکر، احساس تظاهر، رؤیاپردازی و تجسم بر ناخواسته می‌تواند خواسته واقعی‌تان را از شما دور کند و برعکس ناخواسته را به زندگی ‌تان وارد نماید.

  دوره آموزشی 7 راز قانون جذب  

نقش کلمات در جذب خواسته ها

  • از نقش کلمات در جذب خواسته ها غافل نشوید.

شما دائماً در حال استفاده از کلمات هستید. آن ‌ها را به زبان می‌ آورید، صحبت می ‌کنید، می ‌خوانید، فکر می ‌کنید، آن‌ها را می ‌بیند و یا تایپ می ‌کنید. همه این کلمات تولید کننده امواج مثبت یا منفی هستند.

کلمات افکار شما را می ‌سازند و افکار شما احساسات شما را به وجود می‌ آورند. گفتگوهای ذهنی شما و حرف ‌هایی که دائم در دل تان با خود می ‌زنید جهت افکار و احساسات شما را تغییر می ‌دهد.

بسیاری از کلماتی که شما استفاده می‌کنید موجب جذب چیزی می‌شود که آن را نمی‌خواهید. می‌گویید چرا؟ خب اگر این‌گونه نبود شما اکنون درجایی بهتر از اینجا و این موقعیت قرار داشتید.

وقتی شما مدام از افعالی منفی و کلمات منفی استفاده می ‌کنید ذهن شما به‌طور خودکار افکار منفی تولید می‌ کند.

وقتی جمله و حرفی را به زبان می ‌آورید یا از ذهن تان می‌گذرانید که در آن فعل یا عبارت منفی به‌کار رفته است. درواقع توجه و تمرکز خود را بر چیزی معطوف می ‌کنید که آن را ««نمی ‌خواهید»».

هر بار که عبارت منفی ادا می ‌کنید از خودتان بپرسید: ««خب، من چی می‌خواهم؟»».

وقتی در مورد آنچه می ‌خواهید سؤال می ‌کنید پاسخ جمله با کلمات جدید خواهد بود. وقتی کلمات شما عوض می ‌شود امواج شما عوض می ‌شود. نکته قابل‌توجه این است که شما در هر لحظه فقط می‌ توانید یک نوع موج بفرستید.

ناپلئون هیل: ««احساسات مثبت و منفی نمی‌ توانند به ‌طور هم‌ زمان ذهن شما را اشغال کنند.»»

شما در یک ‌لحظه یا در حال ارسال موج مثبت هستید یا موج منفی. وظیفه شما این است که بر ذهنتان مسلط شوید و مطمئن شوید احساسات مثبت در ذهنتان حاکم است.

نحوه جذب خواسته ها با قانون جذب

  • با خواسته هایتان هم ارتعاش شوید.

هر فکری در ذهن شما می گذرد، چه مثبت و چه منفی، ارتعاشی از خود ساطع می کند. جهان هستی در پاسخ به این ارتعاش شما اتعاشی از جنس همان ارتعاش به زندگی شما باز می گرداند. بر اساس قانون جذب هر چیزی مشابه ارتعاشی خود را جذب می کند.

اگر امواج و ارتعاشات شما باعث جذب چیزها و اتفاقات می‌شود چگونه می‌توانید کاری کنید که ذهن شما همیشه موج مثبت منتشر کند؟

قانون جذب همیشه با ارتعاشاتی که منتشر می‌کنید هماهنگ است و احساسات شما را چه منفی و چه مثبت تقویت می‌کند. قانون جذب مستقیماً با ارتعاشات شما هم ‌راستا می‌باشد.

وقتی کیف پولتان را باز می‌کنید و به این فکر کنید که پول کمی دارید، اقساط این ماهتان عقب ‌افتاده است، باید هزینه کلاس زبان پسرتان را بدهید، درآمدتان پایین است و کفاف این زندگی را نمی‌دهد شما در حال ارسال ارتعاش منفی نسبت به پول هستید و بی‌پولی و قرض بدهی را جذب خواهید کرد.

شما می ‌توانید خیلی راحت و تنها با تغییر در کلمات و افکارتان امواج خود را تغییر دهید. کافی است از خود بپرسید: «خب، من چی می‌ خواهم؟» این‌گونه خواسته‌ تان را شناسایی می ‌کنید.

با توجه و تمرکز بر چیزی که می‌ خواهید در لحظه ارتعاش ارسالی شما هم عوض می ‌شود. پس برای تغییر ارتعاش و جذب خواسته های باید بر آن چه می خواهید توجه و تمرکز کنید.

  دوره آموزشی قانون جذب و ارتعاش، جذب پول و ثروت  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.