اثر قدرتمند کلام در واقعیت زندگی

[jwp-video n=”1″]
 

اطلاعات این سمینار:

عنوان کلیپ: اثر قدرتمند کلام در واقعیت زندگی

مدرس: سخنرانان موفقیت

حجم کلیپ:  ۳۲/۶ مگابایت

زمان کلیپ: ۵:۳۲ دقیقه

 

همه شما در جایگاهی قرار دارید که نتیجه باورها و اعتقادات ضمیر ناخودآگاه تان است. باورهای منفی و محدود کننده عمق ذهن شماست که مانع بدست آوردن زندگی رویایی تان می شود که لیاقت شماست. ممکن است شما به باورها و عقایدی که دائم در ذهن تان تکرا می شود توجهی نکنید.

سخنانی ادا می کنید که برخلاف مسیر ارزوهای شماست. مدام این باورهای منفی را  به صورت کلام ادا می کنید. دائما در خلوت و پنهان و در ذهن خود کلمات منفی را تکرار میکنید. اما هرگز به این افکار، عقاید و باورهایتان به اندازه کافی توجه نمی کنید.

یک واقعیت مهم وجود دارد که تکرار افکار و باورهای تان به واقعیت زندگی تان تبدیل می شود. حال اگر سخنان شما بیانگر مثبت باشد زندگی دلخواه تان را خلق خواهید کرد و اگر دائم کلمات منفی را تکرار کنید این کلمات در عمق ذهن شما خواهد نشست و منفی ها را جذب زندگی تان خواهد کرد.

جول اوستین می گوید کلمات مانند دانه هستند. زمانی که کلامی بر زبان می آورید به افکار خود جان می بخشید. اگر به سخنان خود ادامه دهید در نهایت می تواند به حقیقت تبدیل شود. آیا در حال کاشتن دانه های درستی هستید؟  آیا می توانید با داشتن بیانی منفی، توقع داشتن زندگی مثبتی داشته باشید و با صحبت کردن در مورد شکست، توقع پیروزی داشته باشید؟

دانلود کامل

دوست خوبم برای دانلود کامل این مطلب وارد شوید و یا عضو الماسی شوید!

این مطالب را هم حتما مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.