اهرم رنج و لذت آنتونی رابینز

[jwp-video n=”1″]

اطلاعات این سمینار:

عنوان: اهرم رنج و لذت 

سخنران: آنتونی رابینز

حجم ویدیو:  26 مگابایت

زمان ویدیو: 8:27 دقیقه 

 

آنتونی رابینز کیست؟

آنتونی رابینز کارآفرین، نویسنده، سخنران و مدرس موفقیت  است که میلیون‌ها نفر دوره‌ها، کتاب‌ها و سخنرانی‌های او را دنبال می‌کنند. آنتونی رابینز یکی از نویسندگان پرفروش کتاب‌های موفقیت و قانون جذب است که می‌توان به سری کتاب‌های نیروی بیکران و به‌سوی کامیابی اشاره کرد.

آنتونی رابینز در مدت‌زمان کوتاهی با تکیه‌بر دانشی که از قوانین جهان آموخته بود توانست اکثر آرزوها و رؤیاهای خود را به واقعیت تبدیل کند. افراد بسیاری از سراسر جهان برای دستیابی به ثروت و زندگی بهتر از دوره‌ها و کتاب‌های آنتونی رابینز کمک می‌گیرند. آنتونی رابینز امپراتوری خود را بر روی جمله‌ی  “همه ما استاد سرنوشت خود هستیم” بنیان گذاشته است و انگیزه دادن و الهام بخشیدن بخش مهمی از سمینارها و کتاب‌های وی می‌باشد.

آنتونی رابینز در 29 فوریه 1960 در شمال هالیوود در کالیفرنیای آمریکا متولد شد. او پس از اخذ مدرک دیپلم متوسطه به انجام کارهای گوناگونی روی آورد اما نتوانست شغل مناسبی برای خود انتخاب کند. در سن 22 سالگی زندگی‌اش را در آپارتمانی 40 متری و در یکی از بدترین محله‌های آمریکا می‌گذراند.

آنتونی رابینز در آن دوران 120 کیلوگرم وزن داشت و به تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی دچار شده بود ولی بااین‌حال او رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای را برای خود در نظر داشت. تونی رابینز برای کسب درآمد و داشتن زندگی بهتر مجبور شد تا یا چاقی خود مبارزه کند و برای رسیدن به اهداف خود به مطالعه درباره چگونگی کسب ثروت و درآمد بپردازد. آنتونی رابینز هر کتابی را  که می‌خواند نکاتی ضدونقیض می‌یافت؛ بنابراین دیگر دست از مطالعه کتاب‌های گوناگون کشید.

تونی رابینز پس از چندین ماه تحقیق کردن تصمیم گرفت تا فردی سالم که دارای تناسب‌اندام است را پیدا کنده و از افکار، اعتقادات و نحوه تغذیه او الگوبرداری کند و او را به‌عنوان الگوی خود درزمینه ورزش و تناسب‌اندام قرار دهد، به‌این‌ترتیب او با استفاده از شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن توانست حدود 15 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.

آنتونی رابینز تصمیم گرفت از همین روش برای کسب درآمد و ثروت نیز استفاده کند نتیجه‌ای که او درزمینهٔ تناسب‌اندام از این روش فوق‌العاده مؤثر گرفته بود او را مشتاق کرده بود تا در تمامی زمینه‌های زندگی از این روش استفاده کند. تونی رابینز توانست به کمک این روش و در کمتر از 2 سال ازنظر مالی زندگی خود را تغییر دهد.

فعالیت‌های بشردوستانه تونی رابینز

در سال 1991 بنیادی غیرانتفاعی باهدف کمک به کودکان عقب‌مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان توسط آنتونی رابینز تأسیس شد. تونی رابینز با شرکت در خیریه های آمریکایی در چند سال گذشته توانسته است بیش از 70 میلیون وعده‌غذا برای نیازمندان تأمین کند.

آنتونی رابینز در حال تلاش است که بتواند یک میلیارد وعده غذایی برای یک سال فقرا تأمین کند. همچنین آنتونی رابینز مقدار قابل‌توجهی از درآمد خود را وقف فقرا کرده است. آنتونی رابینز مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها و همچنین بناهای بسیار زیادی را برای فقرا ساخته است.

اهرم رنج و لذت آنتونی رابینز

آیا می توان زندگی را تغییر داد؟ آیا می توان کسی را تغییر داد که نمی خواهد تغییر کند؟ راه درست ایجاد تغییر در زندگی چیست؟ اهرم رنج و لذت چگونه می تواند به ایجاد  تغییرات بزرگ منجر شود؟ ایا از اهرم رنج و  لذت می توان برای تغییر در حوزه های مختلف زندگی استفاده کرد؟  مگر می شود کسی را مجبور به ایجاد تغییر در زندگی کرد؟

تونی-رابینز


 

دوست خوبم برای دانلود کامل این مطلب وارد شوید و یا عضو الماسی شوید!

این مطالب را هم حتما مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.