رشد شخصی اساس موفقیت

[jwp-video n=”1″]

اطلاعات سمینار:

عنوان وبینار :رشد شخصی اساس موفقیت

سخنران وبینار: دارن هاردی

حجم ویدیو:  ۴۹.۴ مگابایت

زمان ویدیو: ۷:۳۰ دقیقه

 
آیا تاکنون فکر کرده‌اید که موفقیت تا کجا ادامه دارد؟ تا کی باید روی موفقیت و رشد فردی خود کار کنید؟ اگر توانستید به هدف خود دست پیدا کنید رشد فردی متوقف می‌شود؟ آیا حاضرید تا آخرین لحظه زندگی به رشد و پیشرفت خود ادامه دهید یا نه؟ فکر می‌کنید روند موفقیت شما تا کی می‌تواند ادامه داشته باشد؟

اجازه بدهید حرف آخر را اول بزنم. آموزش و رشد شخصی هیچوقت تمام نمی شود. شما تا آخرین روز زندگی تان باید به دنبال یادگیری و رشد باشید. شما زمانی موفق نمی شوید که تحصیلات خود را تمام کرده باشید، بلکه مسیر موفقیت شما از این پس شروع می شود.

شاید بگویید اینهمه سال درس خوانده ام اما شما می گویید تازه شروع راه موفقیت هستید، مگر چقدر باید آموزش ببینم؟ تاکنون شما تحت تاثیر نظام آموزشی، معلمین، نویسندگان کتاب ها و حتی تیزرهای تبلیغاتی بوده اید و در واقع برده قلم و افکار و عقاید آنها بوده اید.

از این به بعد یادگیری شما جهت گیری متفاوتی خواهد داشت. تاکنون برای گرفتن مدرک، جایزه، و نمره بالاتر درس می خواندید. اما از این پس به خاطر یک انگیزه درونی باید شروع به یادگیری کنید. از این پس باید دنبال مهارت هایی بروید که تمایل دارید آنها را یادبگیرید و برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان به آنها نیاز دارید.

 
دانلود کامل

دوست خوبم برای دانلود کامل این مطلب وارد شوید و یا عضو الماسی شوید!

این مطالب را هم حتما مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.