رویاهایت را به خاطر بسپار

اطلاعات این سمینار:

عنوان سمینار: رویاهایت را به خاطر بسپار

سخنران سمینار: جول اوستین

حجم محصول:  203 مگابایت

زمان محصول: 23 دقیقه 

چه رویاها و اهدافی در سر دارید؟ آیا زمانی که خداوند رویایی درون شما قرار می دهد به این معنی است که به راحتی و بدون هیچ مخالفتی محقق خواهد شد؟ آیا آرزوهایتان بدون هیچ تاخیر و سختی محقق خواهد شد؟ آیا می خواهید به دنبال آنچه که خداوند در قلبتان قرار داده بروید؟ آیا هیچ می دانید که هیچ وقت برای محقق کردن رؤیاهایتان دیر نیست؟ 

چه چیزی را به یاد می آورید؟ رنج؟ سختی؟ شکست؟ آن ها را کنار بگذارید و رویای خود به یاد آورید خداوند چه چیزی را درون قلب شما قرار داده است در گذشته در مورد چه چیزهای هیجان زده می شدید؟ آیا رویای شما امکان پذیر نیست؟ 

 
وقتی برای تحقق آنچه که خداوند درون شما قرار داده است مصمم می شوید و باور می کنید، علی رغم اشتباهات گذشته می توانید مورد لطف خداوند قرار بگیرید. همه ما رویا و آرزو داریم که می توانند زیر آوار یاس، اعتماد به نفس پایین و یا اشتباهات گذشته دفن شوند و با ناامیدی و شکست روبرو شویم، اما به جای به خاطر سپردن رنج، سختی و مشکلات ناشی از آن ها رؤیاهایتان را به خاطر بسپارید! 
 
تاکنون اندیشیده اید که منتقدان، منفی گرایان و کسانی که شما را تحقیر می کنند نمی توانند رویا و آرزوی شما را متوقف کنند. تنها خداوند می داند چگونه از چیزی که باعث آسیب رساندن به شما می شود در جهت پیشرفت شما استفاده کند. جول اوستین از خلق دوباره اشتیاق، احیای رؤیاها می گوید.
 
دانلود کاکل

دوست خوبم برای دانلود کامل این مطلب وارد شوید و یا عضو الماسی شوید!

این ویدیو ها را هم حتما مشاهده کنید

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.