قانون ارتعاش و تغییر انرژی

[jwp-video n=”1″]

اطلاعات سمینار:

​عنوان وبینار: قانون ارتعاش و تغییر انرژی​

سخنران: مایکل برنارد

حجم وبینار:  46.5 مگابایت

زمان وبینار: 9 دقیقه

مایکل برنارد بکویث:

مایکل برنارد بکویت یک فیلسوف و نویسنده است و در مقام استادی در درسهای موفقیت جایگاه چشمگیری دارد. او یکی از برترین سخنرانا قانون جذب دنیا و از سخنرانان فیلم راز  است که در سال 1986 مرکز بین المللی معنوی آگاپه را تاسیس کرد دکتر بکویت در حوزه قانون جذب و موفقیت در کشور های غربی طرفداران بسیار زیادی داردو خود نیز  یک فرد مذهبی هست.

همه ما نقاط ضعف و نقاط قوتی داریم. در بخش هایی از زندگی خود احساس قدرت می کنیم و ارتعاش بالایی داریم. بخش هایی هم هستند که ارتعاش بسیار پایینی داریم. نقاط ضعف ما در واقع نقاط قوت بالقوه هستند که ارتعاشات پایینی دارند

مفهوم ادراک و روشن بینی چیست؟ گاهی به نظر می رسد درک حقیقت مدت زمان زیادی می برد. ادراک تجربه آغازین روشن فکری است که نیاز به تعمق و درک بیشتری دارد. یعنی رهاسازی عامدانه و آگاهانه فیلتر ها و محدودیت ها، آزاد سازی آکاهانه چیزهایی که مانع تسلط کامل ما بر زندگی می شوند.

و سپس لحظه روشن بینی است. لحظه ای در قلبکه به صورت ناگهانی با شناخت ماهیت واقعی فرد با روشن شدن افکارش صورت ی گیرد.مثل اینکه یک آن کلمه آها از شما شنید می شود و شما چیزی را که قبلا باور داشتید درک می کنید و به آن می رسید.

این دو حالت در بین افراد متغیر است. ممکن است شما به جایی برسید که اگر نوشته های قببلی تان را بخوانید میفهمید که دیگر آن فرد را نمی شناسید. اینجا یک رهایی تدریجی از موانع و محدودیت ها یا ادراک صورت گرفته است. گاهی هم یک آن تغییر و تحولی بزرگ رخ می دهد و شما به روشن بینی می رسید، دیگر مثل گذشته نیستید و برای همیشه در لذت و خوشی به سر می برید.

شما با تغییر شکل انرژی و قانون ارتعاش می توانید نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنید. می توانید بطور ذهنی انرژی و انبساط موجود در ارتعاش نقاط قوت خود را به نقاط ضعف تان منتقل کنید و نقاط قوه بالقوه موجود را فعالسازی کنید و به ادراک یا روشن بینی برسید و زندگی تان را به یکباره با به تدریج تغییر دهید.

دانلود کامل

دوست خوبم برای دانلود کامل این مطلب وارد شوید و یا عضو الماسی شوید!

این مطالب را هم حتما مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.