منبع الهام و انگیزه در موفقیت

اطلاعات سمینار:

عنوان وبینار: منبع الهام و انگیزه در مسیر موفقیت

سخنران: دارن هاردی

حجم وبینار:  28 مگابایت

زمان وبینار: 4:12 دقیقه

همه ما مجذوب اندازه گرفتن میزان استعداد و توانایی‌های افراد هستیم و اغلب اهمیت الهام در موفقیت را نادیده می‌گیریم. 

الهام بخشیدن می‌تواند ما را از یک زندگی تکراری به سمت بسیاری از غیرممکن‌های زندگی هدایت کند و زندگی کسل‌کننده را به یک زندگی پرشور و هیجان و مملو از موفقیت تبدیل کند.

منظور از الهام در موفقیت چیست و منشأ آن چیست و چگونه می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم؟

داستان زندگی و موفقیت دیگران، انعطاف‌پذیری آن‌ها در برابر حل مشکلات و در کل اعمال انگیزه‌بخش آن‌ها برای ما الهام‌بخش است.

داستان زندگی استیو جابز برای ما الهام‌بخش است چون به ما می‌گوید همیشه به دنبال یادگیری باش و هرگز فکر نکن همه‌چیز را می‌دانی.

الگوها، مربی‌ها و افرادی که علی‌رغم مشکلاتشان در حال انجام دادن کارهای بزرگی در دنیا هستند سندی بر این هستند که اگر آن‌ها توانسته‌اند شما نیز می‌توانید.

برای مثال داستان ریچارد برانسون که در خانواده‌ای معمولی به دنیا آمد، مشکلات فراوانی داشت و در بسیاری از تلاش‌های کارآفرینی خود با شکست روبرو شد اما هم‌اکنون شرکت او 600 شعبه دارد و بزرگ‌ترین کارآفرین دنیاست یک منبع الهام برای موفقیت در زندگی است.

اما منبع الهام و انگیزه موفقیت برانسون چیست؟ اولین قهرمان برانسون داگلاس پیتر یک خلبان جنگی انگلیسی و دوست خانوادگی برانسون بود که برای برانسون استثنا بود.

 چون او در سال 1930 هر دو پای خود را در یک حادثه هوایی از دست داد؛ اما این حادثه‌ای باعث متوقف شدن او نگردید. 

او نه‌تنها یاد گرفت که با پاهای مصنوعی بدون کمک دیگران راه برود بلکه توانست به‌راحتی گلف بازی کند و دوباره به‌عنوان خلبان با هواپیما پرواز کند.

پیتر در خلبانی هواپیماهای جنگی بسیار مهارت داشت و به‌عنوان برترین خلبان انگلیسی شناخته شد.

نتایجی که برانسون به دست آورده است غیرقابل انکار است. امروزه ریچارد برانسون خود منبع الهام و انگیزه بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار است.

حال بگویید چه چیزی به شما انگیزه می‌دهد؟ چه چیزی به شما کمک می‌کند که به استثنا تبدیل شوید؟ ایده بزرگ بعدی خود را کجا پیدا می‌کنید؟ چه چیزی می‌تواند به شما کمک کند که رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید؟

دانلود کامل

دوست خوبم برای دانلود کامل این مطلب وارد شوید و یا عضو الماسی شوید!

این مطالب را هم حتما مشاهده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.