هر صبح از بیدار شدنم شادمانم

هر صبح از بیدار شدنم شادمانم

پادکست انگیزشی هر صبح از بیدار شدنم شادمانم

دنیا متعلق به کسانی است که از بیدار شدنشان شادمان هستند. صبح پرانرژی دارند. هر روز که از خواب بیدار می شوند از انرژی صبحگاهی خاصی برخوردارند. چون خودشان را لایق آرزوهایشان می دانند و تکلیف شان با خودشان مشخص است.


دانلود پادکست انگیزشی هر صبح از بیدار شدنم شادمانم

از اینجا دانلود کنید Download


بیداری صبح و شادمانی

می گویند، دنیا متعلق به کسانی است که صبح زود بیدار می شوند اما این یک دروغ است. دنیا متعلق به کسانی است که از بیدارشدنشان خوشنود هستند. آنهایی که شب می خوابند وبرای فردا هزاربرنامه دارند. ببین اگرفکرمی کنی شب می خوابیدی و صبح دیگر بیدارنمی شدی مطمئن باش درکارت گره بزرگی است که قدر زندگیت را نمی دانی.
 
دراین دنیا چه چیزی ارزش غصه خوردن دارد جز دوری از خدا، هیچ چیزارزش اشکهایت را  ندارد. فقط به عشق خدا اشک بریز. فقط به عشق خدا بخواه شب بخوابی صبح بیدار نشوی وگرنه بقیه مسائل دنیا همش جزیی است . یک لحظه فکرکن به 5سال پیش، بزرگترین مشکلی که 5سال پیش داشتی چه بود، جوشهای صورتت بود ، قبولی در دانشگاه یا یک رابطه ی خوب با فرد خاص. الان از آن چه مانده است. مشکلات امروزتو برای چندسال دیگر هیچ ارزشی ندارد. مراقب خودت و خوبیهات باش. بلندشو اززندگیت لذت ببر. منتظر چه نشستی. منتظر زندگی نباش، بلندشو بهترینها را برای خودت بساز.

حس لیاقت

یادتان نرود اگرمی خواهید به چیزی برسید قبل از آن باید احساس کنید به آن رسیده اید. خودتان را تصورکنید یک مولتی میلیونرهستید چه جوری راه می رود و چگونه برای برنامه ریزی آینده اش انگیزه دارد. آن حس را در زندگیتان به وجود آورید. این مهمترین روش برای رسیدن به خواسته هایتان است. خودتان را لایق آن بدانید.
 
 اگر خواسته ای داری لیاقت داشتن آن را قبل از آن برای خودت، برای باورهای خودت ، به ضمیرناخودآگاهت قبول کن، یعنی به او ثابت کن که لیاقت چنین زندگی را داری.  شما زمانی که به کائنات وانمود می کنی، ارتعاشاتی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی همچون من لیاقت این ارتعاش را دارم، کائنات نیزآن را به شما می دهد.
 
 اگر زمانی که ازیک مغازه گرانقیمت عبورمی کنی به خودتان، به ناخوداگاهتان بگویید اینجا که جای مانیست. این ماشین که بدرد ما نمی خورد این خانه وزندگی از سرِما هم زیاداست. کائنات آن را دریافت می کند و قطعا به آن پاسخ می دهد. می گوید اینجا از آنِ کسانی هست که لیاقتش را دارند و لیاقت را درخودشان می بینند.

تکلیف خودت را مشخص کن

اگرمی خواهی که دانشگاه قبول شوی اول بایستی تکلیف خودت را بدانی که چه می خواهی قبول شوی. 24ساعت داری درس می خوانی درحالیکه نمی دانی  چه رشته ای می خواهی قبول شوی.
 
وقتی خودت تکلیف خودت را نمی دانی، انتظار نداشته باش که خدا ازتو چیزی بخواهد. خدا یک پرونده باز روبرویت گذاشته، یک دفترسفید گذاشته به شما می گوید هرچی می خواهی بنویس و در آن مسیر تلاش کن وحس کن به آن رسیدی . بلندشو و خودت را به خودت معرفی کن، خواسته هایت را شفاف بیان کن، به امید یک هوای تازه تر.

مراقبه ی امروز:

 امروز به خدایم اعتماد می کنم و ایمان دارم که راه صلاح را به من نشان می دهد به خودم اعتماد میکنم می دانم همه نورها و روشنایی ها پیشاپیش در اختیارمن است خدایا ممنونم ازت.
مینی دوره رایگان هفت راز قانون جذب سعید پورندی

دانلود مینی دوره رایگان هفت راز قانون جذب سعید پورندی

مطالب مشابه

محصولات مرتبط

2 دیدگاه برای “هر صبح از بیدار شدنم شادمانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی و دریافت تخفیف
×
سلام، بفرمایید
هر سوالی داری از من بپرس.

پیام خود را بگذارید. اولین فرصت پاسخگوی شما هستیم.